تلاش برای بقای رژیم صهیونیستی حوادث انتخابات آمریکا را رقم می‌زند

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: قطعا در روزهای آینده شاهد تقابل نامزدهای جمهوری‌خواه و دموکرات در آمریکا خواهیم بود اما آنچه که در انتخابات آمریکا تعیین کننده است ، تلاش برای بقای رژیم جعلی صهیونیستی در منطقه خواهد بود.

حسن هانی‌زاده در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران در مورد روابط پشت پرده و تنگاتنگ نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و لابی‌های صهیونیستی در این کشور گفت:‌ با توجه به اینکه کمتر از چند ماه به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مانده، به نظر می‌آید هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواه رقابت تنگاتنگ را آغاز کرده و هر یک تلاش می‌کنند با استفاده از ابزارهای تبلیغاتی توجه جامعه آمریکا را به نامزدهای خودشان جلب کنند.

وی در ادامه افزود: لابی صهیونیستی درانتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای دست یابی به منافع خود نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند و وجود چند هزار رسانه دیداری، شنیداری و  مکتوب که در دست لابی صهیونیستی در آمریکا گواهی بر این امر است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد:‌ قطعا در روزهای آینده شاهد تقابل نامزدهای جمهوری‌خواه و دموکرات در آمریکا خواهیم بود اما آنچه که در انتخابات آمریکا تعیین کننده است ، تلاش برای بقای رژیم جعلی صهیونیستی در منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.