تلاش برای سقوط ایران فایده ندارد/ اپوزیسیون و احزاب مخالف توانایی رهبری ندارند

اعتراف های شنیدنی سرکرده حزب منحله دمکرات کردستان:

مصطفی هجری در گفتگو با روزنامه فرانسوی لوموند اعتراف کرد که در میان مخالفان جمهوری اسلامی، خصوصا اپوزیسیون ایرانی و احزاب کرد مخالف جمهوری اسلامی، اتحادی وجود نداشته و قدرت آن را نخواهند داشت که در آینده این کشور، قدرت را دست بگیرند…

بولتن نیوز: سرکرده تروریست حزب منحله دمکرات کردستان ایران (حدکا) در گفتگو با روزنامه «لوموند» فرانسه پس از آنکه به مسئله کُرد و دیگر اقوام موجود در ایران اشاره کرد، گفت: تحریم های اقتصادی نمی تواند منجر به سقوط رژیم ایران شود. تحریم های اقتصادی آمریکا و اتحادیه اروپا رژیم را جری تر می کند و قدرتمندتر می شوند.

مصطفی هجری در این گفتگو اعتراف می کند که در میان مخالفان جمهوری اسلامی، خصوصا اپوزیسیون ایرانی و احزاب کرد مخالف جمهوری اسلامی، اتحادی وجود نداشته و قدرت آن را نخواهند داشت که در آینده این کشور، قدرت را دست بگیرند.

هجری بر این عقیده است که «به علت نبود انسجام و پراکندگی اپوزیسیون ایران، دعواهای داخلی بر سر قدرت، انشقاق و انشعاب های پی در پی، توهین سرکردگان احزاب مخالف جمهوری اسلامی به یکدیگر، بی توجهی به خواسته های اعضاء و هواداران و حمایت از کشورهایی که در بین مردم کردستان و ایران منفور هستند، این اپوزیسیون و خصوصا احزاب کرد مخالف نظام، توان آن را ندارد که پس از سقوط احتمالی رژیم در این کشور، قدرت را تحت کنترل خود در آورده و رهبری انقلابی قابل پیشبینی را از خود بروز دهد.»

سرکرده حزب منحله دمکرات کردستان ایران، علت حضور نیافتن حزب مطبوع وی در آخرین کنفرانس اپوزیسیون ایرانی در بروکسل را به این موضوع بر می گرداند که “مسئله اقلیت های ملی در ایران” در دستور کار این کنفرانس نبود.

مصطفی هجری در این گفتگو با روزنامه لوموند فرانسه، از به وجود آمدن «کنگره ملیت های فدرال ایران» سخن به می گوید و هدف حزب خود و دیگر اعضای این کنگره را دست یافتن به “ایرانی دموکراتیک، سکولار و فدرال” عنوان می کند.

سرکرده حزب منحله دمکرات کردستان ایران، در پاسخ به سوالی که در خصوص پایان دادن به فعالیت های نظامی حزب متبوع وی در سال ۱۹۹۳ است، می گوید: [توقف فعالیت های نظامی] کار مثبتی بود. دو رهبر ما [قاسملو و شرفکندی] در اروپا و ۱۲۰ عضو حزب در کردستان عراق کشته شده اند.

وی افزود: از آن زمان تا کنون حکومت کردهای عراق از ما حمایت و محافظت می کنند و ما نیز نمی خواهیم اسباب زحمت را برای آنان فراهم آوریم و عاملی باشیم برای مداخله در امور آنها. ما از حکومت اقلیم خصوصا برادرمان کاک مسعود بارزانی به دلیل حمایت از حزب دمکرات کردستان ایران و دشمنی با رژیم تشکر می کنیم!

هجری در پایان سخنان خود می گوید: در مرحله پایانی توقف فعالیت های مسلحانه و پایان یافتن کشتارهای ایران! حزب ما توانسته یکبار دیگر خود را تجدید سازمان کرده و ارتباطات دیپلوماتیک خود را توسعه بخشد و ارتباطات خوبی نیز با آمریکا و سرویس های جاسوسوی این کشور داشته باشد.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.