تلاش جمهوری‌خواهان برای ناکارآمد جلوه دادن دولت اوباما

فروردین ۱۴۰۳

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: موضعی که جمهوری‌خواهان علیه دولت آمریکا گرفته‌اند بدین خاطر است که اوباما را ناکارآمد جلوه دهند و از این امر برای انتخابات آتی بهره‌ ببرند.

“مصطفی قوام” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران دربارهٔ بحران به وجود آمده در آمریکا گفت: موضعی که جمهوری‌خواهان علیه دولت آمریکا گرفته‌اند بدین خاطر است که اوباما را ناکارآمد جلوه دهند و از این امر برای انتخابات آتی بهره‌ ببرند.
 
وی تصریح کرد: دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان در قبل اختلافاتی با یکدیگر داشته‌اند، اما در نهایت برای تأمین منافع ملی خود با یکدیگر صلح کرده‌اند و بدین خاطر شاهد نرمش سنای آمریکا برای به تعویق انداختن بدهی‌های دولت این کشور هستیم.
 
این کارشناس سیاست خارجی اظهار داشت: آمریکا از بحران به وجود آمده لطمات جبران‌ناپذیری خورده و اعتبارش کاهش یافته، چرا که ضربه اقتصادی سنگینی را متحمل شده است.

قوام در پایان خاطرنشان کرد: کارخانه‌های تسلیحات‌سازی به دنبال به وجود آمدن جنگ در جهان می باشند، کارتل‌های اقتصادی نیز تحت نظر دموکرات‌ها به دنبال انجام مذاکره برای پیشبرد اهدافشان می باشند، بنابراین هر دوی این‌ها مجری سیاست‌های صهیونیسم بین‌المللی می باشند که شاهد عهدشکنی دولتمردان آمریکایی نسبت به سایر کشورها هستیم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.