تلاش دوباره فولام برای خرید هافبک لیورپول

۲۴م آذر ،

 به نقل از سایت گل، هندرسون در رقابت های این فصل چندان در ترکیب تیم برندان راجرز قرار نگرفته است. فولام قصد داشت هندرسون را به عنوان بخشی از مبلغ انتقال کلینت دمپسی به لیورپول به خدمت بگیرد اما این بازیکن تصمیم گرفت برای به دست آوردن جایگاهش در آنفیلد بجنگد و دمپسی نیز در نهایت راهی تاتنهام شد.

اما بعد از یک نیمکت نشینی، هندرسون اکنون ترجیح می دهد به تیمی برود که فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند و این فرصتی است که فولام حاضر است در اختیار او قرار بدهد.

فولام در تابستان بازیکنانی مانند دنی مورفی، کلینت دمپسی و موسی دمبله را از دست داد و اکنون به دنبال خرید چند هافبک باتجربه در ژانویه است. مارتین یول، سرمربی فولام احساس می کند که تیمش در مرکز خط میانی و همچنین بال های هجومی نیاز به تقویت دارد و به همین دلیل، به دنبال به خدمت گرفتن هندرسون است.

از درک بواتنگ، ملی پوش غنایی نیز به عنوان یکی دیگر از گزینه های اصلی فولام در بازار نقل و انتقالات یاد می شود. این بازیکن در تیم دنیپرو پتروفسک چندان مورد استفاده قرار نمی گیرد اما باشگاه های زیادی به دنبال به خدمت گرفتن او می باشند.

یول همچنین به دنبال خرید آندری آرشاوین، مهاجم روس آرسنال، است. البته دستمزد این بازیکن بزرگترین مانع برای انجام این انتقال است. سقف دستمزد فولامی ها، ۶۱ هزار یورو در هفته است و آرشاوین برای رفتن به کریون کاتج باید از دستمزدش در آرسنال چشم پوشی کند.

هندرسون در تابستان ۲۰۱۱ با انتقالی ۱۸ میلیون یورویی از ساندرلند به لیورپول پیوست اما نتوانست انتظارات را برآورده کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.