تلاش رسانه‌ای برای ایجاد اختلاف در جامعه مدرسین

۱۹خردادماه،

پس از صدور اطلاعیه آیت‌الله یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دربارهٔ حمایت از علی اکبر ولایتی، چهره‌های سیاسی و رسانه‌های یک جریان خاص سعی می‌کنند در میان اعضای عالی‌ترین تشکل روحانی کشور اختلاف‌افکنی کنند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، پس از صدور اطلاعیه آیت‌الله یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دربارهٔ حمایت از علی اکبر ولایتی، چهره‌های سیاسی و رسانه‌های یک جریان خاص سعی می‌کنند در میان اعضای عالی‌ترین تشکل روحانی کشور اختلاف‌افکنی کنند.
خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که یک جریان خاص سیاسی که در انتخابات ریاست جمهوری اهداف خاصی را دنبال می‌کند قصد دارد طی تماس با چند عضو جامعه که در جلسه حضور نداشته و احیانا از فرآیند تصمیم جامعه مدرسین بی‌اطلاع بودهاند، اطلاعیه رئیس شورای عالی جامعه مدرسین را بی‌اعتبار کنند.

جریان رسانه‌ای وابسته به جناح مزبور موظف شده است با پرسیدن سوالات دو پهلو از اعضای جامعه مدرسین پاسخهایی را که ناشی از بروز اختلافات در میان اعضاست منتشر کند.

گفتنی است جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نهادی ۵۰ ساله است که همواره مورد توجه امام و مقام معظم رهبری بوده و قاطبه اصولگرایان، تصمیمات آن را برای خود فصل‌الخطاب می‌دانند.

این نهاد در مقطع بعد از رحلت امام خمینی(ره) و ایجاد سوال برای متدینین در مورد مرجعیت جمعی از فقها و مجتهدین برجسته از جمله حضرت آیت الله خامنه‌ای را به عنوان مراجع تقلید معرفی کردند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.