تلاش شبکه های ماهواره ای برای تغییر ذائقه ایرانی

تلاش شبکه های ماهواره ای برای تغییر ذائقه ایرانی

جام جم آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: ۷۰ شبکه ماهواره ای فارسی زبان و بیش از هزاران شبکه اینترنتی در دنیا شبانه روز فعالیت می کنند که ذائقه ایرانی را تغییر دهند.

به گزارش روز پنجشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان مرکزی با تبریک حلول ماه شعبان و همچنین تبریک میلاد امام حسین (ع) به کلیه پاسداران حریم دین و ولایت، گفت: امید است، بتوانیم از برکات این ماه عزیز به نحو احسن برخوردارشویم.

وی افزود: این ایام مبارک و فرخنده که تابلوی برجسته آن میلاد امام زمان( عج) است، در حقیقت نشانگر کاروانی است که از بعثت پیامبر گرامی اسلام شروع و منتهی به حکومت فراگیر و جهانی اسلام خواهد شد.

سردار اسماعیل احمدی مقدم با تاکید بر اینکه از آن زمان تا به حال برای هدایت بشر ایستگاه به ایستگاه امامانی آمدند و سختی هایی را متحمل شدند، گفت: این گونه وعده داده شد که پرچم جهانی اسلام برای یک حکومت واحد و صلح جهانی و همچنین برای سربلندی بشریت به دست امام زمان برافراشته شود.

فرمانده نیروی انتظامی اظهارداشت: بسیار خوشحالیم که در یک نظام اسلامی به سر می بریم که بعد از ۱۴ قرن، امام راحل (ره) که این استان موطن ایشان است و افتخاری است برای استان مرکزی ، این مکتب را احیا کرد.

وی با بیان اینکه امام با برقراری یک حکومت دینی و اسلامی، اقامه دین، اقامه نماز، امر به معروف و نهی از منکر را مجددا برپا ساخت، افزود: این افتخاری است برای ما که در این نظام هم خدمتگزار باشیم و هم این نظام یک الگو و سرمشقی برای آزادیخواهان جهان باشد.

این مقام مسوول انتظامی اضافه کرد: امروز ایران اسلامی با وجود همه شیطنت ها و چالش های دشمنان، همچنان با ثبات ایستاده و در برابر امیال و خواسته های آنان ایستادگی می کند که این همان برگرفته از مکتب عاشورا و قیام امام حسین(ع) است که این کاروان از کربلا و عاشورا حرکت کرده و امتداد دارد و از ایران می گذرد.

سردار احمدی مقدم خاطرنشان کرد: قیام امام حسین(ع) برای احیای دین و امر به معروف است که معروف، منکر نشود و منکر معروف نشود و ارزش ها ضمن نهادینه شدن در جامعه تغییر نکند.

وی افزود: در این جبهه اگر چه ایشان شهید و خانواده شان نیز اسیر شد و در ظاهر این نهضت تمام شد ولی حادثه کربلا آغاز یک حرکت و نهضت طولانی شد.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه باید در انجام تکلیف دینی از کربلا،عاشورا و قیام امام حسین(ع) درس بگیریم، اظهارداشت: انجام تکلیف مهم بوده و نباید به دنبال نتایج زودرس باشیم ، همان چیزی که نیروی انتظامی، امروزه پیرامون بحث حجاب مذمت می شود.

سردار احمدی مقدم گفت: برخی معتقدند چرا خودتان را پیرامون این موضوع درگیر می کنید و بعضی ها نیز از این موضوع دفاع می کنند، برخی نیز معتقد هستند چون زورمان نمی رسد آن را ادامه ندهیم و بعضی ها نیز آن را پذیرفتند.

وی افزود: این همان مسئله ای است که در قیام امام حسین (ع) مد نظر بوده که نباید ارزش ها جابه جا شده و اگر کسی بخواهد امر به معروف نماید او را مذمت نموده و اگر امر به منکر کند او را تشویق و برای او هورا بکشند و این چیزی است که در مکتب اومونیسم غربی نسبت به ارزش ها مورد توافق است.

سردار احمدی مقدم اضافه کرد: زمانی که رییس جمهور کشورمان در آمریکا را مطرح کرد که در ایران همجنس بازی نیست، همه مسخره کردند گویا یک نقص در ایران است که همجنس بازی در ایران رسمیت ندارد.

این مقام ارشد انتظامی کشورمان با تاکید بر اینکه بیش از ۷۰شبکه ماهواره ای فارسی زبان و بیش از هزاران شبکه اینترنتی ۲۴ساعته در حال فعالیت در تغییر ذائقه ایرانی است، گفت: این عوامل تقریبا مسائل سیاسی را ظاهر ا کنار گذاشته و دنبال هدف عمیقی در ایران هستند و آن تغییر روش زندگی است.

وی در این زمینه اشاره ای به کشور ژاپن کرد و اظهارداشت: ۴۰ سال پیش مردم این کشور لباسشان بومی بود ولی امروز هیچ آثاری از آن مشهود نیست و گویا غربی است در شرق.

سردار احمدی مقدم تصریح کرد: کشور چین و هند نیز این چنین است و کم کم به این سمت می روند هر چند اگر لباس خود را حفظ کنند ولی بسیاری از محتواها تغییر یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: اگر ما اهل شعبانیم باید در برابر آن ایستادگی نماییم و اگر می خواهیم ادامه دهنده راه عاشورا و از منتظران واقعی باشیم ، باید زمینه ساز و بستر ساز ظهور باشیم.

سردار احمدی مقدم افزود:سوالی مطرح می شود که حضرت کی ظهور می کنند باید بررسی کرد دلایل غیبت چه بود اگر آن علت ها از بین رفته و مرتفع شود، پرده ها کنار می رود و مشخص می شود ایشان به این دلیل غیبت کردند چرا که  مردم نیز گوش شنوا و جامعه پذیرش نداشت.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه اشاره ای به مذاکرات هسته ای و افزایش تحریم ها از سوی دشمنان کرد و گفت: تحریم ها برای کشور ما فرصتی شد و از طرفی نمی خواهند وارد چالشی جدید شوند و نباید فضا را به نحوی ایجاد نمایند که رقبایشان از این فرصت استفاده نمایند.

سردار احمدی مقدم با تاکید بر اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی در موقعیتی است که می تواند معادلات سیاسی آنها را تغییر دهد و آن یک تقدیر الهی است، اظهارداشت: تحریم ها برای ایران اندکی آزاردهنده بود ولی آنچنان که آنها فکر کردند، فلج کننده نبود و برای کشور یک فرصت بود و در این میان ما ظرفیت های خود را بازیابی و کارشناسی کردیم و به قدرت خود اعتماد کردیم.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در بالاترین نقطه امنیت و نقطه اقتدار نسبت به تمام طول تاریخ خود است و دشمنان امروز مایوس و ناامید از اینکه کاری بتوانند کنند و قطعا ترفند آنها نیز به نتیجه نمی رسد.

این مقام ارشد انتظامی کشورمان با تاکید بر اینکه به عنوان یک منتظر واقعی نباید گوشه ای نشست و مشغول عبادت شد بلکه باید وارد میدان شد و جبهه را باز کرد تا ظهور شدنی شود، گفت:مهم جوهر نیت و عمل انسان است که منتظر واقعی باید از مسیر ولایت عمل کند.

سردار اسماعیل احمدی مقدم با اشاره به شاهراه بودن استان مرکزی و همچنین افزایش جمعیت استان، افزود: افزایش جمعیت و توسعه استانی نباید بر توسعه جرم تاثیری داشته باشد همچنان که در دهه گذشته نیز اثبات شده و با توجه به تهدیدات و با تلاش همکاران و همکاری مردم امنیت بسیار بهتر و بهبود یافته است که باید این مسیر ادامه یابد. 


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.