تلاش عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی برای برهم زدن توافقات ژنو

اردیبهشت ۱۴۰۳

کنعانی‌مقدم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: مقامات عربستان سعودی و رژیم غاصب صهیونیستی در تلاش‌اند تا توافق میان ایران و ۱+۵ را بر هم زنند و خواستار حضور در چارچوب تصمیم‌گیری گروه ۱+۵ می باشند.

“حسین کنعانی‌مقدم” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به درخواست مقامات عربستان سعودی برای حضور کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در نشست ۱+۵ گفت: بازنده اصلی در توافق ژنو ،رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی است.

وی با بیان اینکه عربستان و بعضی کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس شعار ایران هراسی را مطرح می‌کنند، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره در عرصه بین‌المللی ثابت کرده که هیچ خطری برای منطقه و جهان ندارد بلکه این کشورها با طرح این شعار، به دنبال توطئه می باشند.

کنعانی مقدم افزود:مقامات عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی در تلاش‌اند تا توافق میان ایران و ۱+۵ را بر هم زنند و خواستار حضور در چارچوب تصمیم‌گیری گروه ۱+۵  می باشند.
 

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطر نشان کرد: اگر عربستان وارد گروه ۱+۵ شود به عنوان نماینده رژیم غاصب صهیونیستی در این گروه خواهد بود و همان خواسته‌های رژیم صهیونیستی را تکرار و از منافع رژیم صهیونیستی و آمریکا حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.