تلاش کنید انگیزه ما را بالاتر ببرید

۰۲م آذر ،

ملی پوش بدمینتون گفت: اگر به مسابقات برون مرزی اعزام شویم هم با انگیزه بیشتری تمرین می کنیم و هم بهتر نتیجه می گیریم.

امید کرمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر در دومین اردوی متمرکز تیم ملی د راصفهان به سر می بریم که سطح این اردو از لحاظ کیفیت مانند اردوی زنجان است.

وی در ادامه افزود: مسئولان فدراسیون باید تلاش کنند تا برای مسابقات برون مرزی برنامه ریزی کرده تا انگیزه ملی پوشان بالا برود و به این طریق دیگر نگران کار و تحصیلات خود نیز نباشند.

کرمی در خصوص برگزاری مسابقات لیک اظهار داشت: هنوز هیچ ملی پوشی با تیم های لیگ برتر قرار داد نبسته و این مسئله بیشتر به مشکلات مالی تیم ما برمی گردد ولی بعد از مسابقات رنکینگ که ماه آینده برگزار می شود، قرارداد ملی پوشان مشخص می شود.

ملی پوش بدمینتون تصریح کرد: مسابقات دهه فجر سال قبل حکم کس سهمیه المپیک را داشت و کیفیت بسیار خوبی را نیز شاهد بودیم ولی امسال المپیکی در راه نیست، پس باید تا اعلام آمادگی کشورهای شرکت کننده صبر کنیم.

کرمی عملکرد سرمربی تیم ملی را مناسب ارزیابی کردو گفت: نوا آدمادا در تمرینات تیم ملی عملکرد خوبی دارد و همواره در آمادگی به سر می برد ولی در خصوص خارج از اردوها نمی توانم اظهار نظر کنم چراکه با وی همراه نیستم.

وی در پایان تاکید کرد: دوست دارم مدال برنز سال قبل خودم را امسال هم تکرار کنم ولی این امر هم بستگی به انگیزه ام دارد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.