تلاش ما ساخت سریال«عصر پاییزی» درشهریورماه است

تلاش ما ساخت سریال«عصر پاییزی» درشهریورماه است

جمال شیرمحمدی خبرداد؛

تلاش ما ساخت سریال«عصر پاییزی» درشهریورماه است

جمال شیرمحمدی تهیه‌کننده سریال «عصر پاییزی» گقت: تمام تلاش ما این است که شهریور ماه تصویربرداری این سریال را آغاز کنیم.

تاریخ : پنجشنبه ۱۶ شهریور ساعت ۱۳:۰۸

به گزارش هنرنیوز ؛ شیرمحمدی تهیه‌کننده سریال «عصر پاییزی» گفت: طبق توافقی که با مسؤولان شبکه یک انجام دادیم، نگارش پنج قسمت اول این سریال که کامل شود می‌توانیم تصویربرداری را آغاز کنیم. به همین دلیل همه‌ نویسندگان این سریال با جدیت مشغول نگارش هستند؛ البته باید بگویم که قصه تغییرات اساسی کرد و احتمالاً عوامل پشت دوربین هم تغییر کنند اما خلاصه داستان‌هایی که برای این سریال نوشته‌ایم مورد تایید قرار گرفته و بعد از تایید فیلمنامه پنج قسمت اول، انشاءالله تصویربرداری را شروع می‌کنیم.
تهیه‌کننده سریال ۱۰ قسمتی عصر پاییری گقت: با توجه به قصه این سریال که درباره کار است باید با وزارت کار هم هماهنگی‌هایی انجام دهیم که آن هم زمان خاص خود را می‌طلبد. اما به هر حال مدیران شبکه یک از ما خواسته‌اند این سریال را از زمستان امسال در شبکه یک ببینیم.
سعید اسدی کارگردانی این مجموعه بر عهده گرفته و سینا سعید وزیر نیز نویسندگی آن را انجام داده است. همچنین فرهاد معافی به عنوان فیلمبردار، کریم کاشانی در سمت صدابردار،آرش اسحاقی صداگذاری، حسین غضنفری تدوین و ناصرنصیری در بخش تولید و علی شایان فر به عنوان طراح صحنه و آرش فرد در سمت گریمور در تهیه سریال سعید اسدی که در ۵۰ قسمت ۳۰ دقیقه ای ساخته می شود نقش دارند.

کد خبر: ۴۵۸۲۵

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.