تلاش معاونت فرهنگی قوه قضاییه در راستای تحقق عدالت محوری و فرهنگ سازمانی

۱فروردین ۱۳،

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تاکید کرد

معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: آگاهی آفرینی فرهنگی در حوزه حقوقی و قضایی ویژه کارکنان قوه قضاییه و تسعه عدالت در سطوح مختلف برنامه‌هایی است که با جدیت در سال جدید دنبال می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین “هادی صادقی” در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در تشریح روند فعالیت معاونت تازه تاسیس فرهنگی قوه قضاییه طی سال ۹۱، اظهارداشت: معاونت فرهنگی به قصد ارتقاء اخلاق و فرهنگ سازمانی در قوه قضاییه راه اندازی شد.
معاون فرهنگی قوه قضاییه ادامه داد: ارتقاء اخلاق سازمانی و اصلاح مسایل فرهنگی در مجموعه قوه قضاییه از جمله ماموریت‌های مهم معاونت فرهنگی است.

وی افزود: آگاهی آفرینی فرهنگی در حوزه حقوقی و قضایی ویژه کارکنان قوه قضاییه از دیگر برنامه‌هایی است که با جدیت در سال جدید دنبال می‌کنیم.

حجت‌الاسلام صادقی با بیان این که توسعه عدالت در سطح مراجع قضایی یکی از ضرورت‌های انکارناپذیر است، اظهار داشت: حق گرایی، توسعه نگاه انسانی و تعمیم آن در تمامی سطوح جامعه در راستای توجه عمیق به مساله عدالت محقق می‌شود که این مهم نیز در دستور کار معاونت فرهنگی قرار دارد.

معاون فرهنگی قوه قضاییه خاطرنشان کرد: برخورد عادلانه با جرائم مختلف یکی از عوامل ایجاد ثبات و امنیت روانی آجاد مردم در مواجهه با مسایل قضایی است که معاونت فرهنگی اهتمام ویژه‌ای برای تحقق این موضوع دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.