تلاش منافقین برای استقرار در قطر، افغانستان و سوریه

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

دبیر کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص آخرین وضعیت گروهک تروریستی منافقین، گفت: تاکنون هیچ کشوری پذیرنده گروهک تروریستی منافقین نبوده، اما گزارش تفسیریات حاکی از تلاش این گروهک جهت استقرار در قطر، افغانستان و سوریه است.

 محمد‌حسن آصفری نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در خصوص آخرین وضعیت گروهک تروریستی منافقین پس از خروج از اردوگاه اشرف، گفت: پس از آنکه دولت عراق در یک اقدام بسیار ارزشمند با تخلیه پادگان اشرف، اسباب رضایتمندی مردم عراق را فراهم نمود، آمریکا نیز iبه لحاظ خوش‌خدمتی‌هایی که این گروهک تروریستی طی ۳۳ سال قبل برای آنها انجام داده بودند نام منافقین را از لیست سیاه خود خارج نمود تا آنها بتوانند کشور دیگری را بعنوان ایستگاه بعدی خود برای استقرار پیدا نمایند.

دبیرکمیسیون امنیت‌ملی با بیان‌ اینکه درحال‌حاضر نیز هیچ کشوری پذیرنده گروهک تروریستی منافقین نیست، اظهار داشت: در عین‌حال گزارش تفسیریاتی نیز مبنی بر تلاش این گروهک برای استقرار در قطر، افغانستان و سوریه و ایجاد پایگاهی در این کشورها وجود دارد تا آنها همچنان در نزدیکی جمهوری اسلامی ایران سکنی گزینند.

آصفری در ادامه با اشاره iبه خیانت‌ها و ترورهای گروهک تروریستی منافقین، تصریح نمود: هر دولتی که پذیرنده گروهک تروریستی منافقین باشد رسما بر علیه جمهوری اسلامی ایران اعلام مبارزه نموده که متعاقبا ایران نیز iبه هیچ وجه در این خصوص کوتاه نخواهد آمد.

وی ادامه داد: دولت‌هایی که درصدد مستقر نمودن این گروهک تروریستی در خاک خود می باشند باید جوابگوی دولت و ملت ایران باشند چراکه دولت ایران پیگرد قانونی گروهک تروریستی منافقین را حق قانونی خود می‌داند و iبه هیچ وجه نیز از این حق کوتاه نخواهد آمد.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس در ادامه iبه سرنوشت مسعود رجوی، سرکرده این گروهک تروریستی اشاره نمود و گفت: مسعود رجوی بعد از عملیاتی که در سال ۱۳۷۹علیه پادگان اشرف انجام شد iبه هیچ‌وجه در میان جمع گروهک منافقین حاضر نشده و هرزمان که برنامه سخنرانی داشته، iبه صورت ویدیو پروژکشن حضور پیدا نموده است که این موضوع نیز جای  تأسف برای  گروهک منافقین دارد، چگونه فردی که ادعای مبارزه دارد خود را در کنار دیگر منافقین نمی‌بیند.

آصفری در پایان یادآور شد: مسعود رجوی هیچگاه  در کشور مشخصی اقامت نداشته و در حال‌حاضر نیز در یکی از کشورهای اروپایی مستقر است.

انتهای پیام/
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.