تلاش می کنم پاسخ اعتماد سران اینتر را بدهم

والتر گارگانو، ستاره اروگوئه ای باشگاه ناپولی با قراردادی قرضی به اینتر پیوست و از این بابت بسیار خوشحال است.

به نقل از گل او در صحبتهایی که در اسکای سپورت ایتالیا منتشر شد گفت:« من به تیم بزرگی پیوسته ام. آنها مرا در تیمشان می خواستند و من نهایت تلاشم را به کار می گیرم تا پاسخ اعتماد سران اینتر را بدهم.آیا از رقابت برای حضور در ترکیب اصلی تیم می ترسم؟ نه من هیچ وقت از چنین رقابتی نمی ترسم.»

این ستاره اروگوئه ای باید قبل از حضور در تمرینات اینتر و آشنایی با هم تیمی های جدیدش تستهای پزشکی را پشت سر بگذارد. نرآتزوری این روزها خود را برای اولین دیدارش در فصل جدید سری آ که مقابل پسکارا خواهد بود آماده می کند.

گارگانو با قراردادی قرضی به ارزش ۱٫۵ میلیون یورو به اینتر پیوست و سران اینتر می توانند درتابستان آینده با پرداخت ۵ میلیون یوروی دیگر این ستاره اروگوئه ای را خریداری کنند.

البته گارگانو در ادامه صحبتهایش هواداران ناپولی را نیز فراموش نکرد و در تشکر از آنها گفت:« هواداران ناپولی همیشه در قلب من جای خواهند داشت. بازی کردن برای ناپولی واقعا زیبا بود ولی الان من در اینتر ماجراجویی جدیدی را شروع می کنم و امیدوارم که عملکرد خوبی داشته باشم. هدف ما مبارزه برای حضور در جمع بهترین هاست؛ چون اینتر تیم بزرگی است.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.