تلاش می کنم به تیم ملی برگردم/ مدعی اصلی قهرمانی هستیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از شروع لیگ نشان می دهیم که مدعی اصلی قهرمانی هستیم.

   حمیدرضا عسگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم ما در شرایط مطلوبی به سر می برد و به آمادگی نسبی برای شروع لیگ رسیده ایم، سرمربی پرسپولیس کمی دیر معرفی شد و کارش را شروع کرد اما تیم ما با توجه به بدنسازی خوبی که انجام داده آماده حضور در فصل جدید است و از همین بازی اول ثابت می کنیم و نشان می دهیم که مدعی اصلی قهرمانی هستیم.
 وی افزود: پرسپولیس فصل بدی را پشت سر گذاشته اما باید انتفاقات لیگ گذشته را فراموش کنیم و به فکر فصل جدید باشیم تا لیگ امسال را از دست ندهیم هواداران پرسپولیس فصل گذشته خیلی اذیت شدند و حق دارند در لیگ جدید هم بازی های خوبی از ما ببینند و هم نتایج مطلوبی کسب کنیم تا دل آنها شاد شود.
او در ادامه گفت: اولین بازی ما با صنعت نفت آبادان در خانه حریف است قطعاً این دیدار برای هر ۲ تیم سخت است چون اول فصل است و تیم ها شناخت چندانی از یکدیگر ندارند اما تلاش می کنیم تا با ارائه یک بازی خوب، نتیجه بگیریم و دست پر به تهران برگردیم.
بازیکن پرسپولیس اظهار داشت: در این گرمای وحشتناک بازی کردن در آبادان خیلی سخت است اما چاره ای نداریم و باید در آبادان مقابل صنعت نفت بازی کنیم به هر حال قرعه ما در شروع فصل اینطوری بوده و محبوریم در چنین شرایطی مقابل حریف بازی کنیم اما تلاش می کنیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم.
 وی افزود: جو ورزشگاه تختی آبادان برای ما مشکل ساز نخواهد شد هرچند هواداران فوتبال در آبادان بسیار پرشور هستند و تیم شان را با تمام وجود تشویق می کنند اما بازیکنان ما با تجربه اند و توانایی بازی در چنین شرایطی را دارند تنها مشکل ما در آبادان گرمای هوا است.
وی در ادامه گفت: مانوئل خوزه مربی کاملاً حرفه ای و بزرگی است او دیسیپلین خاصی دارد و با جدیت خاصی کارش را دنبال کرده و تلاش می کند تا تیم ما هر روز پیشرفت کند خوزه مربی بزرگی است و اگر بتوانیم با افکار او آشنا شویم و او هم پتانسیل واقعی بازیکنان و تیم را بشناسد، قطعاً نتایج خوبی خواهیم گرفت. علی عسگری در پایان اظهار داشت: فصل گذشته مصدومیت های طولانی مدتی داشتیم و نتوانستیم آنطور که می خواهیم کار کنم و تیم ملی را هم از دست دادم در حال حاضر انگیزه بالایی دارم تا هم برای پرسپولیس مثمر ثمر باشم و تیمم نتیجه بگیرد و هم دوباره به تیم ملی دعوت شوم در حال حاضر شرایط ایده آلی به لحاظ بدنی دارم و تلاش می کنم خودم را به مانوئل تحمیل کنم تا در ترکیب اصلی پرسپولیس بازی کنم و به تیم ملی برسم./ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.