تلاش های اثر بخش وزارت نفت مصداق تحقق شعار تولید ملی است

به گزارش ایرنا ‘علیرضا ضیغمی’ در مراسم معارفه مدیرعامل این شرکت افزود: فعالیت های توسعه ای وزارت نفت در بخش های مختلف این صنعت نشانگر بی اثر بودن تحریم های دشمنان علیه انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: غرب و استکبار جهانی نخستین متضررین تحریم نفتی ایران هستند زیرا تبعات منفی این تصمیم روز به روز وضعیت اقتصاد و انرژی کشورهای اروپایی و آمریکایی را بحرانی تر می کند.

معاون وزیر نفت ادامه داد: توجه جدی و همه جانبه رهبر معظم انقلاب اسلامی به مساله اقتصاد و تولید نشانگر بهبود وضعیت اقتصادی کشور و مبارزه تمام عیار با تحریم ها است که وزارت نفت در این عرصه پرونده درخشان و قابل قبولی دارد.

ضیغمی خاطر نشان کرد: کارشناسان و فعالان داخلی نفت کشور توانمندی بسیار بالایی در این صنعت فرا گرفته و امروز می توانند سایر کشورها را نیز یاری و حمایت کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند، وی اظهار کرد: ایجاد آرامش، هماهنگی، وحدت، بسیج کردن همه جانبه پالایشگاه ها به سوی راه اندازی واحدهای طرح توسعه باید به صورت جدی پیگیری شود.

در پایان این مراسم سید ‘علی اکبر میرقادری’ به عنوان مدیرعامل جدید شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند منصوب و از خدمات ‘مجید رجبی’ تقدیر شد.

۵۱۷/۵۰۷**۱۵۹۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۵۷۳۱۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.