تلاش ها برای ارتباط دادن ایران با انفجار بلغارستان

به گزارش خبرگزاری مهر، جروزالم پست در این باره می نویسد: مصاحبه ها بخشی از مبارزه دیپلماتیک علیه ایران در پی بمب گذار اتوبوس یهودیان در بلغارستان بشمار می روند.

این روزنامه می نویسد: واشنگتن پست نیز در گزارشی از جامعه جهانی می خواهد تا روحانیون در ایران را مسئول این انفجار معرفی کنند.

   

در ادامه این مطلب آمده است: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل قرار است روز یکشنبه در برنامه خبری فاکس نیوز و سی بی سی. حاضر شود تا ایران را به حمله تروریستی علیه توریستهای اسرائیل در بلغارستان مرتبط کند.

این روزنامه می نویسد: نتانیاهو می خواهد افکار عمومی را در داخل به این سمت سوق دهد که اگر ایران بدون دست یافتن به برنامه هسته ای چنین رفتاری می کند، تصور کنید که در صورت دست یافتن به آن چگونه رفتار خواهد کرد.

در ادامه این مطلب روزنامه جروزالم پست آورده است: مصاحبه بخشی از تلاش ها برای تقویت مبارزه علیه ایران است  که نه تنها محکومیت جهانی ایران، بلکه اتخاذ تدابیری علیه این کشور برای حمایتش از تروریسم بین المللی را هدف قرار داده است.

مارک رگو، سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی می گوید: ایران هرگونه دست داشتن در ترور جهانگردان را رد کرده، اما این مسئله به سادگی قابل باور نیست.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.