تلاش وزارت اطلاعات؛ احساس امنیت کامل در همه عرصه‌ها

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

ایران > دولت – ممتازنیوز:
وزیر اطلاعات در مراسم بزرگداشت تاسیس وزارت اطلاعات گفت: رویکرد وزارت اطلاعات کار اطلاعاتی و صیانتی است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام علوی امروز در مراسم بزرگداشت تاسیس وزارت اطلاعات در مشهد افزود: وزارت اطلاعات پس از سه دهه مجاهدت سربازان گمنام و فرزندان این سرزمین به مجموعه ای دانش بنیان تبدیل شده است که با هرگونه تهدید در هر نقطه ای از کشور مقابله می کند.

وی گفت: اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام و مجاهدان خاموش این کشور در خارج از مرزهای جغرافیایی به چشم می خورد.

وزیر اطلاعات افزود: امروز مخاطب وزارت اطلاعات ۲ دسته اند یکی مردم و مدیران نظام که با آنها به مصداق رحماء بینهم رفتار میکند و دیگری دشمنان نظام که با آنها به مصداق اشداءعلی الکفار برخورد می‌کنیم.

حجت الاسلام علوی با اشاره به اینکه باید برای نظام و ولایت ، سرباز و نیروهای دلسوز را جذب حداکثری نماییم گفت: هنر ما این است که کاری کنیم اگر هم کسانی زاویه ای با نظام دارند زیر چتر ولایت فقیه آمده ودر جهت آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

حجت الاسلام علوی بااشاره به اینکه کار اطلاعاتی از دقت و ظرافت بالایی برخوردار است گفت: اگر مشاهده کردیم کسی لغزش کرد ابتدا باید به خود آن فرد بگوییم نه اینکه آبروی افراد را هدف قرار دهیم زیرا افشای خلاف زمینه ارتکاب مجدد آنرا در جامعه به جود می آرود.

وزیراطلاعات افزود: وزارت اطلاعات اساس کار خود را بر این قرار داده است که از اعمال حب و بغض خودداری کند.

وی گفت: وزارت اطلاعات براین باور است که به رغم همه تلاشهای صورت گرفته امنیت موجود برای مردم ایران اسلامی کافی نیست و باید تلاش کنیم تا مردم در همه عرصه ها احساس امنیت کامل داشته باشند.

– .

RSS
منبع: همشهری
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.