تلاش گروه تروریستی القاعده برای تزلزل دولت فعلی عراق و جبهه مقاومت

بخشایش اردستانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: گروه تروریستی القاعده سعی دارد تا از طریق اقدامات تروریستی و ایجاد تشنج در کشور عراق دولت نوری المالکی و در پی آن جبهه مقاومت را متزلزل کند.

احمد بخشایش اردستانی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به اقدامات تروریستی اخیر در خاک عراق گفت: اگرچه بستن مرزهای این کشور به دستور نورالمالکی، نارحتی هایی از سوی اقلیم کردستان عراق به‌دنبال داشته اما مقامات این کشور با این اقدام به موقع حسن نیت خود را به جبهه مقاومت نشان داده  بنابراین رژیم غاصب صهیونیستی و سر سپردگان منطقه اش برای انتقام گیری از دولت عراق بدنبال اجرای طرح های تروریستی در خاک این کشور هستند.

وی با اشاره به دست آشکار گروه تروریستی القاعده در حوادث تروریستی عراق افزود:‌ گروه های تروریستی همچون القاعده ابزار دست آمریکا، غرب و برخی کشورهای منطقه همچون عربستان بوده و عملیات های تروریستی را انجام می دهند و در قبال این اقدامات جنایتکارانه از سوی این کشورها پاداش دریافت می کنند.

بخشایش اردستانی ادامه داد: گروه تروریستی القاعده سعی دارد تا از طریق اقدامات تروریستی و ایجاد تشنج درکشور عراق دولت نوری المالکی را متزلزل کند.

وی در پایان با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در سوریه خاطر نشان کرد: آینده کشور عراق به آینده منطقه بستگی داشته و اگر دولت سوریه بتواند شرایط فعلی را سامان دهد تا حدود زیادی بحث ترور و تروریسم در منطقه ازبین خواهد رفت.

“انتهای پیام”/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.