تلاش HP برای ورود به بازار جهانی گوشی‌های هوشمند

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت HP تاکنون در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند یا فبلت‌ها سکوت اختیار کرده است. اما بر اساس گزارش های تازه انتشار یافته، این شرکت بزرگ الکترونیکی هم‌اکنون قصد دارد با انواع دستگاه‌های اندرویدی وارد این بازار شود.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بر اساس گزارش‌های انتشار یافته در منابع خبری مختلف، شرکت HP قصد دارد فبلت‌های تازه خود با اندازه ۶ و ۷ اینچی را به گونه‌ای تولید کند که بتوان از آن‌ها برای برقراری تماس‌های تلفنی استفاده کرد. پیش‌بینی شده است که این محصولات در بازارهای آسیایی به‌خصوص چین و هند عرضه می‌شوند.
 
همچنین گفته شده است که محصولات تازه تولید شده در HP بسیار ارزان می باشند و اگر این شرکت قصد داشته باشد گوشی‌های گران را وارد بازار هند کند، در مقابل رقبا عقب می‌ماند و این بازی را می‌بازد.
 
پیش‌بینی شده است که قیمت این محصولات بدون هرگونه قرارداد مخابراتی بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ دلار باشد. لازم به ذکر است که "یام سو یین"( Yam Su Yin) یکی از مدیران ارشد HP در ژوئیه قبل اعلام کرده بود که این شرکت در حال کار کردن روی گوشی هوشمند و رایانه لوحی خود است و قصد دارد به صورت جدی وارد این بازار شود.
 
لازم به ذکر است که HP این روزها خود را برای ورود به بازار جهانی گوشی‌های هوشمند مجبور می‌بیند. زیرا بزرگترین رقبای آن یعنی لنوو، ایسوس، سامسونگ و سونی هم‌اکنون به صورت گسترده در این عرصه گام برمی‌دارند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.