تلفات سنگین افراد مسلح درحلب و حمص/ جنایت جدید تکفیریها در الحوله

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی المنار لبنان از کشته شدن دهها فرد مسلح در عملیات ارتش سوریه در حمص و حلب خبر داد.

بر اساس این گزارش، ارتش سوریه روز گذشته چندین عملیات برای پاکسازی شهر حلب از وجود افراد مسلح انجام داد که طی آن تلفات سنگینی به این افراد وارد کرد.

در عملیات نیروهای ارتش در میدان الجندول حلب، شمار زیادی از افراد مسلح کشته و زخمی شدند، همچنین در مناطق الهلک، الشیخ سعید، النیرب و بستان القصیر و هنانو، شماری از افراد مسلح کشته شدند.

در عملیات نیروهای ارتش، مقادیر زیادی سلاح و بمب و یک انبار مهمات در محله الکلاسه حلب کشف و ضبط شد.

بر اساس گزارش منابع سوری، تعداد زیادی از افراد مسلح بر اثر انفجار بمبی که برای منفجر کردن آن در منطقه القناطر در غرب حلب تلاش می کردند، کشته شدند.

همچنین نیروهای واحد مهندسی ارتش سوریه، پنج بمب آماده انفجار در نزدیک پل قنسرین در منطقه الزرده در ورودی جنوبی حلب را کشف و خنثی کردند.

 هلاکت شمار زیادی از افراد مسلح در حمص

المنار همچنین از کشته شدن تعداد زیادی از افراد مسلح در عملیات ارتش سوریه در حمص خبر داد . بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش سوریه، گروهی از افراد مسلح را که سوار بر خودروهای مجهز به تیربار میان محله باب السباع و باب الترکمان در  استان حمص تردد می کردند، هدف قرار دادند که در این عملیات علاوه بر انهدام خودروهای مجهز به تیربار، تعداد زیادی از تروریستها به هلاکت رسیدند.

جنایت جدید تروریستها

خبر دیگر اینکه افراد مسلح در منطقه الحوله در حومه حمص به سوی یک خودرو که اعضای یک خانواده سوار آن بودند، تیراندازی کرده و تمام اعضای این خانواده را قتل عام کردند، سرنشینان شامل مادر و دو فرزند ۱۳ و ۱۵ ساله و همچنین راننده بودند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.