تلفات ناشی از حوادث رانندگی ۱۰درصد کاهش یافته است

سردار سرتیپ دوم ‘تقی مهری’ روز پنجشنبه در حاشیه آیین اختتامیه نخستین دوره استاندارد سازی و تعالی رفتار سازمانی پلیس راهور غرب کشور در گفت و گو با ایرنا افزود: همزمان با سفرهای تابستانی، طرح های خوبی از سوی پلیس راه و راهور برای جلوگیری از بروز سوانح رانندگی به مرحله اجرا در آمده است.

وی کاهش سوانح رانندگی و متوفیان ناشی از حوادث رانندگی را نشان از پایبندی مردم به قانون و اجرای قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی دانست.

جانشین پلیس راهور ناجا اضافه کرد: داده های آماری بیانگر کاهش ۱۵ درصدی متوفیان ناشی از سوانح رانندگی در محورهای برون شهری همدان در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی با ذکر اینکه دوره استاندارد سازی و تعالی رفتار برای تمامی پلیس های تخصصی برگزار می شود, اظهار کرد: این دوره ها برخلاف سال های گذشته که در مرکز برگزار می شد در ۱۰ استان کشور به صورت منطقه ای برگزار می شود.

به گفته سردار مهری درجه داران پلیس راه و راهور در این دوره ها مشارکت کرده و از علوم اساتید مجرب دانشگاهی که تخصص روانشناسی و جامعه شناسی دارند, بهره می گیرند.

نخستین دوره استاندارد سازی و تعالی رفتار سازمانی پلیس راهور غرب کشور با حضور ۳۵۵ درجه دار پلیس راه و راهور استان های کرمانشاه، کردستان و همدان از ۱۷ تیرماه جاری آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.

۷۵۲۵/۵۷۵/۳۲۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۲۶۶۲۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.