تلفن های همراهی که به شارژر نیاز ندارند! + عکس

فروردین ۱۴۰۳

اگر دنبال یک تلفن همراه با باتری بسیار قوی می گردید که کمتر آن شارژ کنید با اورژانس IT همراه باشید.

به گزارش اورژانس IT ممتاز نیوز،باتری برخی از تلفن های همراه به قدری قوی هست که کمتر نیاز به شارژ پیدا می کنند.اگر شما هم به یک باتری با شارژ دهی بسیار بالا نیاز دارید فهرست زیر را مطالعه کنید.

۱- Lenovo P780

تلفن همراه لنوو با نام P780 رکوردار شارژ دهی است.باتری نصب شده روی این محصول ۴۰۰۰ میلی آمپری است و می توان با آن تا ۲۵ ساعت در شبکه های نسل سوم مکالمه کرد.


۲- Sony Xperia C

حتما فکر می کنید محصولات سونی دارای باتری قوی نیستند،اما اکسپریا سی با باتری ۲۳۹۰ میلی آمپری می تواند می تواند تا ۹ ساعت به طور مداوم کار کند.


۳- LG G Flex

محصول جدید ال جی با نمایشگر منحنی دارای یک باتری فوق العاده قوی با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی آمپر است.با این باتری می توانید تا ۷ ساعت به طور مداوم از گوشی استفاده کنید.


۴- Samsung Galaxy Pocket Neo

یکی از محصولات مناسب سامسونگ که دارای باتری قوی ۱۲۰۰ میلی آمپری و نمایشگر ۳ اینچی است Galaxy Pocket Neo است.با این محصول می توانید بدون نیاز به برق تا هفت ساعت به طور مداوم کار کنید.


۵- LG G2

یکی از اسمارت فون های برتر ال جی، G2 است.باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری به کار رفته در ایم تلفن همراه امکان کار با آن را بدون نیاز به شارژ تا ۷ ساعت به کاربر می کرد.


۶- HTC DESIRE 300

از مصولات اچ تی سی با باتری قوی DESIRE 300 است.این محصول دارای باتری ۱۶۵۰ میلی آمپری است و می تواند تا شش ساعت به طور مداوم با باتری کار کند.

گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران را  در گوگل پلاس دنبال کنید


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.