تلفن همراه تصویری دارای خطراتی هم هست

۲۱م دیماه ،

فاوانیوز: «یکی از مشکلات استفاده از تلفن‌همراه تصویری، از بین رفتن حریم بین زن و مرد است که در اسلام نیز سفارش بسیاری برای حفظ و نگهداری آن شده است.»

به گزارش فاوانیوز به نقل از ایسنا؛ رییس پلیس فتا خراسان‌رضوی ضمن اشاره به اینکه اقدامات ما در رابطه با جمع‌آوری در سیم‌کارت‌های انگلیسی آغاز شد، پیشنهاد کرد نسبت به سهمیه و فروش سیم‌کارت‌های انگلیسی اقدامی انجام ندهند.

وی دربارهٔ بعضی خطرات سیم‌کارت‌های رایتل یادآورشد: یکی از مشکلات استفاده از تلفن‌همراه تصویری، از بین رفتن حریم بین زن و مرد است که در اسلام نیز سفارش بسیاری برای حفظ و نگهداری آن شده است.

عرفانی با بیان اینکه با استفاده از این وسیله می‌توان تصاویر مخاطبان را ضبط و از آنها سوءاستفاده کرد، تصریح‌کرد: این تهدید بسیار جدی برای امنیت و احساس خانواده‌ها است که تشدید سوءظن خانواده‌ها نسبت به هم به حد انفجار خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه سیم‌کارت‌های رایتل علاوه بر محسناتی خوبی که دارد خطرات هم به دنبال دارد عنوان‌کرد: نظارت خاصی روی سیم‌کارت‌های رایتل نیست، بلکه نظارت روی فضای اینترنتی است که اگر در این فضا جرمی ایجاد شود با آن جرم برخورد می‌کنیم.

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.