“تلفن همراه رئیس‌جمهور” هم اکنون توقیف شده است + تصویر

به طور اتفاقی سیم‌کارت رئیس جمهور به دستش می‌رسد و ناخواسته با سیلی از مشکلات و تماس‌های مردمی مواجه می‌شود.

فیلم سینمایی “تلفن همراه رئیس‌جمهور” ساخته علی عطشانی و به تهیه‌کنندگی محسن علی‌اکبری که قرار بود از ۲۰ اردیبهشت‌ماه روانه پرده سینماها شود، توقیف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، “تلفن همراه رئیس‌جمهور” در سی‌امین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرده بود.


شنیده‌ها حاکی است روز گذشته(پنجشنبه) پس از نمایش فیلم برای یکی از مقامات عالیرتبه دولتی، مجوز اکران عمومی آن در تاریخ مقرر لغو و تصمیم‌گیری برای اکران یا عدم اکران آن به آینده موکول شد.

طبق شرایط و قرائن این فیلم  که داستانی مرتبط با شخص رئیس‌جمهور دارد، هم اکنون توقیف شده‌است و پیش‌بینی می‌شود این اتفاق واکنشی در ادامه حاشیه‌های اکران نوروزی باشد.

“تلفن همراه رئیس جمهور” سومین ساخته بلند سینمایی علی عطشانی است که فیلمنامه آن متعلق به جابر قاسمعلی است و در آن مهدی هاشمی، بهناز جعفری، نیکی کریمی، اکبر عبدی و… بازی کرده‌اند. داستان این فیلم درباره کارگری ساده است که به طور اتفاقی سیم‌کارت رئیس جمهور به دستش می‌رسد و ناخواسته با سیلی از مشکلات و تماس‌های مردمی مواجه می‌شود.

این فیلم جزو آثاری محسوب می‌شود که مسئولان سینمایی از آن‌ها بعنوان نمونه‌های احیای سینمای سیاسی در جشنواره سی‌ام یاد می‌کردند.

دو فیلم قبلی عطشانی یعنی “دموکراسی تو روز روشن” و “در امتداد شهر” هم در مقطع حضور در جشنواره و هم در اکران عمومی با حاشیه‌هایی همراه بوده‌اند.

کلیدواژه ها:

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.