“تلفن همراه رئیس جمهور” در گروه آزادی زنگ می خورد

به گزارش خبرنگار مهر، این فیلم برای اکران عمومی نسبت به نسخه جشنواره فیلم فجر ۱۰ دقیقه کوتاه شده است. که البته این موضوع ربطی به ممیزی ارشاد ندارد. بلکه سازندگان فیلم بعد از واکنش های جشنواره تصمیم گرفتند “تلفن همراه رئیس جمهور” را کوتاه کنند.

آخرین ساخته علی عطشانی در گروه سینمایی آزادی بعد از فیلم “سیب و سلما” که هم اکنون روی پرده است، اکران عمومی می شود و پخش آن برعهده رسانه فیلمسازان است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پیرمردی شغلش باربری است و قصد خرید سیم کارت و تلفن همراه دارد که دست بر قضا سیم کارت خاموش سالیان گذشته رئیس جمهوری به دستش می‌رسد.

در این فیلم مهدی هاشمی، نیکی کریمی، بهناز جعفری، آتیلا پسیانی، علی دهکردی، نیما شاهرخ شاهی، مجید یاسر، خشایار راد و… بازی می‌کنند.

“تلفن همراه رئیس جمهور” یکی از فیلم‌های پر حاشیه جشنواره امسال است. فیلمنامه این فیلم با موضوع سیاسی و درون‌مایه طنز سال‌ها قبل توسط جابر قاسمعلی نوشته شده و تا کنون کارگردانان مختلفی ساخت آن را برعهده گرفته‌اند که به دلایلی چون صادر نشدن مجوز ساخت و… این امر منتفی شده و عطشانی به تهیه کنندگی علی اکبری این فیلم را کارگردانی کرده است.

بهناز جعفری در این فیلم در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر تندیس بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.