تلفن هوشمند ایسوس به تبلت تبدیل می گردد

۲۰فروردین۱۳، فاوانیوز: ایسوس در نمایشگاه موبایل بارسلونا(MWC) امسال محصول تازه خود را با نام Padfone Infinity معرفی کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از پایگاه خبری اقتصاد ایران این محصول در اصل یک تلفن هوشمند LTE با طراحی سیلک متالیک و یک صفحه نمایش ۵ اینچی Full HD است که با نصب روی Station به یک تبلت ۱۰٫۱ اینچی تبدیل می‌شود.

بر‌اساس اطلاعات ارائه شده توسط شرکت ایسوس این دستگاه تازه مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه ۴٫۲ است که این موضوع با وجود پردازنده چهار هسته‌ای ۱٫۷ گیگاهرتزی قدرتمند Qualcomm Snapdragon 600 با فرکانس کاری، علاوه بر افزایش کارایی این دستگاه سبب افزایش عمر باتری تا ۱۹ ساعت در حالت ۳G می‌شود.

صفحه‌ نمایش ۵ اینچی این محصول قابلیت پشتیبانی از دقت ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل را دارد و میزان تراکم پیکسلی آن طبق اطلاعات ۴۴۱ پیکسل در اینچ است که این موضوع سبب می‌شود تصاویر و متون با بالاترین کیفیت ممکن نمایش داده شوند. علاوه بر این وجود ۶۴ گیگابایت حافظه برای ذخیره‌سازی اطلاعات ضروری ، این امکان را به کاربر می‌دهد تا تصاویر، ویدیو‌ها و موسیقی‌های دلخواه خود را هرجا با خود به همراه داشته باشد.

اما این تمام ماجرا نیست پشتیبانی از سیستم مخابراتی LTE با سرعت ۱۰۰ مگابیت در ثانیه و DC-HSPA+ با سرعت ۴۲ مگابیت در ثانیه امکان جست و جوی سریع و بدون وقفه را در اینترنت به شما می‌دهد.

ایسوس برای تکمیل امکانات این محصول تازه وارد از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی بلادرنگ و بدون مشکل تاخیر سرعت شاتر استفاده کرده است. با وجود سنسور به نسبت بزرگ تعبیه شده در این دستگاه می‌توان در نور کم هم براحتی عکاسی کرد.

علاوه بر این امکان فیلمبرداری در کیفیت Full HD با استفاده از Padfone Infinity وجود دارد که در این حالت می‌توان تصاویر ویدیوی ضبط شده را با استفاده از Micro USB موجود روی دستگاه به تلویزیون انتقال داد.
فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.