تلفن هوشمند Xperia SL سونی به بازار می‌آید

فن آوری نوین

ارتباطات همراه سونی اعلام کرد که تلفن هوشمند جدید Xperia SL این شرکت در اوایل ماه سپتامبر در امارات متحده عربی در دسترس خواهد بود.

27-02

به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی سونی درایران، براساس Xperia S محبوب، که در گزارشی از شرکت استراتژی آنالیتیکس به عنوان تلفن هوشمند مجهز به واضح‌ترین صفحه نمایش HD شناخته شده است، طراحی شده و به همان صفحه نمایش خیره‌کننده ۳/۴ اینچی و شفافیت و وضوح عالی مجهز شده است.

علاوه بر این هر دو دوربین پشتی وجلویی گوشی امکان ضبط ویدئو به صورت HD را داشته و با امکان چت ویدئویی HD و اتصال آسان HDMI به تلویزیون برای مصرف‌کنندگان امکان لذت بردن از تمامی محتوای مورد علاقه‌شان روی یک صفحه نمایش بزرگ را فراهم می‌آورند.

Xperia SL به یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری سریع که تنها با فشردن یک کلید در مدت کمی بیش از یک ثانیه از حالت آماده‌به کار، عکسبرداری می‌کند، مجهز بوده و با پردازنده قدرتمند ۷/۱ گیگاهرتزی دو هسته‌ای برای عملکرد فوق سریع ارائه می‌شود. «اسپریدون گوستیس» مدیرکل بازاریابی ارتباطات همراه سونی در خاورمیانه و آفریقا گفت: Xperia SL، خط موفقیت Xperia S را ادامه می‌دهد.

وی افزود: این تلفن‌های هوشمند نسل آینده، با در اختیار گرفتن هیجان وضوح بالا و شکل ظاهری منحصر به فرد اعضای این سری به مردم امکان کاربری‌هایی فراتر را می‌دهند؛ ما انتظار داریم
Xperia SL بتواند با ویژگی‌های خلاقانه‌ای چون باز کردن قفل دستگاه با تشخیص چهره، پاسخگوی خلاقیت جوانان نابغه در فناوری و کاربران تجاری تلفن باشد. از ویژگی‌های کلیدی Xperia SL می‌توان به نمایش واقعی با موتور پردازش تصویر براویا موبایل روی صفحه نمایش ۳/۴ اینچی HD و همچنین دوربین جلویی (۷۲۰p) و دوربین پشتی (۱۰۸۰p ) برای تصویربرداری HD، به اشتراک‌گذاری HD از طریق DLNA، HDMI و BRAVIA Sync برای نمایش آسان و سریع محتوا روی سایر صفحات نمایش، ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی فلش و پردازنده دو هسته‌ای ۷/۱ گیگاهرتزی، عملکرد فوق سریع را برای دسترسی به بازی‌ها، مرور وب و برنامه‌های کاربردی اشاره کرد.

دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی با حسگرExmor R™ سونی امکان عکسبرداری در مدت زمانی کمی بیش از یک ثانیه از حالت آماده‌به کار را فراهم می‌آورد. Xperia SL با قیمت ۲۰۴۹ درهم امارات عربی متحده در فروشگاه‌های معتبر محصولات الکترونیکی به فروش خواهد رسید.

join.gif (480×30)


اخبار فن آوری نوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.