تلویزیونی جدید شارپ با تکنولوژی جدیدتر

یکشنبه ۷ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است آی تی ایران – شارپ iبه سریعی سری جدیدی از تلویزیون‌های AQUOS خود موسوم iبه سری XL9 را با تکنولوژی نوینی iبه نام Moth-Eye وارد بازار خواهد کرد؛ این تکنولوژی کاربردی در کواترون‌های جدید، iبه شکل تاثیرگذاری سبب کاهش انعکاس نور بر روی صفحه نمایش می‌شود.

Moth-Eye که در حقیقت یک فیلتر ضد انعکاس نور از منابعی مانند پنجره، لامپ‌ها، دیوارهای روشن و … است، iبه وسیله جایگزین‌سازی یک لایه ویژه از ذرات نامنظم در سطح نانو در پنل LCD عمل می‌کند و سبب کاهش پراکندگی نور می‌شود.

iبه این ترتیب انعکاس نور iبه صفحه نمایش تا سطح ۰٫۱ درصد تقلیل می‌یابد درحالیکه می‌تواند زاویه دید تماشاگران را تا ۱۷۶ درجه پشتیبانی کند. iبه دلیل کاربرد این تکنولوژی، میزان کنتراست تصویری iبه شکل قابل توجه توجهی افزایش یافته و در این تلویزیون ها iبه رقم ۱۰ میلیون iبه یک می‌رسد که نتیجه‌اش تولید رنگ‌های شفاف و زنده است.

سایر امکانات این سری از تلویزیون‌ها شامل پنج اسپیکر داخلی، پورت USB 3.0، پشتیبانی از DLNA و امکان اتصال iبه سایر تجهیزات متحرک نظیر تلفن‌های هوشمند خواهند بود. سری XL9 با ظاهر همها آلمینیومی و نور پس‌زمینه LED در اندازه های ۴۶، ۵۲، ۶۰، ۷۰ و ۸۰ اینچ تولید خواهد شد که نمونه‌های ۶۰ و ۷۰ اینچی آن ابتدا در اواخر نوامبر ۲۰۱۲ و سایر مدل‌ها بعد از تعطیلات کریسمس۲۰۲۴ وارد بازار ژاپن خواهند شد.

iبه نظر می‌رسد توزیع بین‌المللی این محصول جدید در سراسر جهان iبه سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ موکول گردد.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.