تلویزیونهای ۸۴اینچی روانه بازار شد

۱۳م آذر ، مهر- یک شرکت بزرگ ژاپنی تولید کننده دستگاه های الکترونیکی اقدام به عرضه دستگاه های پخش ویدئو با کیفیت فوق HD و تلویزیونهای آلترا HD کرده است که با اندازه ۸۴ اینچ کیفیتی ۴ برابر تلویزیونهای HD کنونی دارند.

کریس کوکسون رئیس فناوریهای سونی پیکچرز اظهار داشت: بعضی از مردم می پرسند که آیا برای استفاده از تلویزیونهای ۸۴ اینچی نیاز به خانه ای بزرگتر دارند؟ پاسخ این است که تلویزیونهای ۲۵ اینچی برای وضوح استاندارد، تلویزیونهای ۵۰ اینچی برای وضوح بالا و برای وضوح تصویر فوق بالا تلویزیونهای ۸۴ اینچی در نظر گرفته شده است.

تلویزیونهای آلترا HD به طور گسترده به عنوان نسل بعدی در فناوری تلویزیون درنظرگرفته می گردد اما درحال حاضر ما با کمبود محتوایی مواجه هستیم که بتواند از این وضوح گسترده تصویر استفاده لازم را ببرد، اگرچه از این دستگاه های پخش می توان برای پخش ویدئوها با کیفیت پایین تر نیز استفاده کرد اما شرکت سونی ابراز امیدواری کرده است که این کمبود را با دستگاه پخش ویدئو خود پاسخ دهد.

این شرکت بزرگ ژاپنی در مراسم معرفی دو دستگاه تازه خود اعلام کرده است که برای پخش کننده ویدئو سونی چند فیلم بلند و کوتاه که به تهیه کنندگی سونی تولید شده اند نیز درنظر گرفته شده است.

این تلویزیون تازه سونی همراه یک تبلت اکسپریا S ارائه شده که می توان از آن به عنوان یک دستگاه کنترل از راه دور با صفحه لمسی استفاده کرد.

فیل مولینو رئیس اجرایی سونی الکترونیک اظهار داشت: ما می دانیم که درحال حاضر محدودیتهایی پهنا و اندازه فیلم وجود دارد و من فکر می کنم که این تلویزیون گام مناسبی خواهد بود تا اطمینان حاصل کنیم که مصرف کننده می تواند در خانه خود از تجربه تماشای فیلم ۴k لذت می برد.

صنایع الکترونیک از صفحه نمایشهای تخت با عنوان آلترا HD یاد می کند اما سونی صرفا به واژه ۴K اکتفا کرده است چرا که براساس اظهارات مولینو این تلویزیون حدود ۴۰۰۰ پیکسل است که این امر در مقایسه با تلویزیونهای ۱۰۸۰ پیکسلی قرار می گیرد.

شرکت سونی از سال ۲۰۰۵ ساخت تلویزیونهای ۴K را در پیش گرفته است، سال قبل این شرکت یک پروژکتور ۴K خانگی و اوایل امسال یک دستگاه پخش کننده بلوری ۴K معرفی کرد.

این دستگاه ها با قیمت ۲۴,۹۹۹٫۹۹ دلار عرضه می شوند در حالی که شرکت ال جی پیشتر مدل تلویزیون آلترا HD خود را در ۸۴ اینچ با قیمت ۱۹,۹۹۹٫۹۹ دلار معرفی کرده بود.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.