تلویزیون از «ماه عسل» علی ضیا تقدیر می‌کند

مراسم تقدیر از برترین‌های تلویزیون در رمضان ۹۱ در حالی برگزار می‌شود که مخاطبان و کارشناسان، در نظرسنجی‌های مختلف انتقادهای را به برنامه‌های امسال و خصوصا مجموعه‌های نمایشی وارد دانستند.

 

در مراسم تقدیر از برترین‌های تلویزیون که شنبه اول مهر ماه برگزار می‌شود، همانند اغلب برنامه‌هایی که معاونت سیما برگزار می‌کند، خبرنگاری دعوت نشده و علی دارابی معاون سیما ترجیح می‌دهد تنها منبع انتشار خبرهایی از این دست در رسانه‌های خارج از صداوسیما، خود روابط عمومی سیما باشد!

 

این در حالی است که در زمان مدیریت معاونان سابق ضرغامی در امور سیما، دعوت از خبرنگاران همواره در اولویت بوده و برگزاری نشست‌هایی چون تقدیر از برترین‌های تلویزیون، معرفی ویژه برنامه‌های نوروزی سیما و برنامه‌های ماه رمضان و تابستان تلویزیون، زمینه را برای تعامل بیشتر خبرنگاران با مدیران شبکه‌ها و خصوصا معاون سیما فراهم می‌کند.

 

در مراسم تقدیر از ویژه‌برنامه‌های رمضان سیما، دارابی حضور دارد و از سریال‌های «خداحافظ بچه‌» (شبکه سه) و «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» (شبکه تهران) تقدیر می‌کند. همچنین برنامه «ماه عسل» شبکه سه با اجرای علی ضیاء در میان برنامه‌های افطار تلویزیون به عنوان ویژه برنامه برتر انتخاب می‌شود.

 

همچنین از شبکه برتر به خاطر پوشش راهپیمایی روز قدس تقدیر خواهد شد. مدیر فنی و تولید سیما نیز به خاطر برقراری ارتباط‌های زنده تلویزیونی و پوشش مراسم‌های مختلف از جمله راهپیمایی روز قدس تقدیر خواهد شد.

 

برنامه سحر شبکه قرآن نیز در این مراسم تقدیر می‌شود.

۵۸۲۴۶

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.