تلویزیون برگزیدگان برنامه‌های رمضان و تابستان ۹۲ خود را شناخت

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

عصر روز قبل (۴ شهریور) از دست‌اندرکاران تولید برنامه‌های رمضان و تابستان ۹۲ در سیما تقدیر شد.

به گزارش هنرآنلاین؛ در این مراسم در بخش مجموعه های نمایشی از مجموعه های” دودکش”تولید شبکه یک سیما ؛ “مادرانه” تولید شبکه سه سیما و “بوی باران” از مجموعه‌های نمایشی ویژه لیالی قدر تولید شبکه دو سیما قدر دانی شد .
در این مراسم همچنین از ۳۸ برنامه در ساختارهای تلاوت قرآن، سخنرانی و کارشناسی مذهبی ، گفت‌وگو محور، افطار و سحر، معارفی، مستند دینی، کودک و نوجوان، شب‌های قدر و ۱۴۴۷ تجلیل وبه برنامه‌سازان آن‌هاجوایزی اهدا شد.

بر اساس این گزارش در ساختار تلاوت قرآن سه برنامه” ترتیل قرآن” از آران و بیدگل تولید شبکه قرآن و معارف سیما، ترتیل قرآن تولید شبکه سه سیما و ترتیل قرآن نوجوانان تولید شبکه دو سیما به ترتیب به تهیه‌کنندگی آقایان میثم آقا بیگی، سید مصیب لواسانی ، حامد نجفی و علی کریمی معرفی شدند.

در بخش سخنرانی و کارشناسی مذهبی، برنامه های سخنرانی آیت‌الله مکارم شیرازی از شبکه قرآن و معارف سیما ، شیخ حسین انصاریان از شبکه دو سیما ، حجت‌الاسلام هاشمی نژاد از شبکه تهران سیما و آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی از شبکه یک سیما به ترتیب به تهیه‌کنندگی عبدالمجید کوچکیان، سعید پورفرج، سریر سرشار، سیدمحمد هادی حجتی برگزیده شدند و از برنامه سخنرانی آیت‌الله جوادی آملی (شبکه چهار سیما ) به تهیه‌کنندگی موسسه تحقیقاتی اسرا نیز قدردانی شد.

برنامه ‌های “راز” از شبکه چهار سیما به تهیه‌کنندگی و اجرای نادر طالب‌زاده، “سمت خدا” از شبکه سه سیما به تهیه‌کنندگی حسین رکنی و اجرای نجم‌الدین شریعتی و برنامه” آبی آسمان” از شبکه تهران سیما به تهیه‌کنندگی رضا درویش نوری و اجرای علیرضا غفاری به عنوان بهترین برنامه‌های گفت‌وگو محور و ترکیبی با رای هیات داوران انتخاب شدند و از آنها قدردانی شد.

“ماه خد”ا برنامه سحرگاهی شبکه یک سیما به عنوان بهترین برنامه سحرگاهان در رمضان ۹۲ انتخاب شد و از سعید عباسی و مجید نادری تهیه کنندگان برنامه، حسن سلطانی مجری آن و فرخ نعمتی ( مجری وصیت‌نامه خوانی شهدا ) در برنامه قدردانی شد.

بر اساس رای هیات داوران برنامه “ماه عسل” به تهیه‌کنندگی احسان علیخانی از شبکه سه سیما به عنوان بهترین برنامه زمان افطار معرفی شد.
ویژه برنامه معارفی” آفاق” تولید شبکه قرآن و معارف سیما نیز به عنوان بهترین برنامه معارفی انتخاب و به تهیه‌کننده آن محمد سلیمی جوایزی اهدا شد.

در بخش مستندهای معارفی “داغ عشق” شبکه چهار سیما ، “شکر ماه” شبکه تهران سیما و مدرسه فیض شبکه چهار سیما به تهیه‌کنندگی آقایان حبیب‌الله ذوالفقاری ، رضا هاشمی و عبدالله حاجی محمدی شایان قدردانی شناخته شدند. همچنین از آقایان رضا برجی و محمود جوانبخت تهیه‌کنندگان و کارگردان‌های مستند” در امتداد غدیر” نیز قدردانی شد این مستند در ماه مبارک رمضان از شبکه‌های مستند و یک سیما روی آنتن رفت.

مستندهای” پایداری در قاب” تولید شبکه یک و “فرقه‌های سری” تولید شبکه مستند به ترتیب به تهیه‌کنندگی محمدمهدی فرودگاهی و اسماعیل حاج حیدری نیز در بخش مستندهای تابستانی نیز برگزیده شدند. از برنامه” ۱۴۴۷″ نیز شبکه‌های قرآن و معارف، سه و تهران معرفی شدند و به ترتیب از تهیه‌‌کنندگان آن آقایان محمدجواد قلیچ‌خوانی، محسن سید حسینی و رضا درویش نوری قدردانی شد.

برنامه”آستان قدس رضوی” از شبکه یک و برنامه “مسجد جامع گرگان” تولید شبکه قرآن و معارف نیز به عنوان بهترین برنامه‌های لیالی قدر معرفی شدند و از تهیه‌کنندگان آن آقایان بهروز امانی و مهدی حسین‌زادهقدردانی شد.

در بخش برنامه‌های کودک” کتابخانه عمو پورنگ” تولید شبکه دو سیما معرفی و به مسلم آقاجانزاده تهیه‌کننده؛ احمد درویش علی‌پور کارگردان؛ حجت‌الاسلام محمدی کارشناس و داریوش فرضیایی و امیرمحمد متقیان مجریان برنامه جایزه اهدا شد.

برنامه “ساعت۲۵” شبکه تهران سیما به تهیه‌کنندگی محمود محمودی و اجرای محمدرضا قدیریان و برنامه ادبستان شبکه آموزش سیما به تهیه‌کنندگی سید محمد مناجاتی در بخش برنامه های ترکیبی تابستان برگزیده شدند.
دربخش برنامه‌های طنز برنامه‌های” قند پهلو” شبکه آموزش و “خنده بازار” شبکه سه جاایزه گرفتند.

 در بخش مسابقات ورزشی از برنامه‌های ورزشی” والیبال” به تهیه‌کنندگی بهزاد کاویانی از شبکه سه سیما قدردانی شد میان برنامه” پایی که جا ماند” تولید شبکه سه سیما نیز در ساختار میان برنامه‌های معارفی و از سهراب تازیکه تهیه‌کننده و سیدناصر حسینی راوی آن تقدیر شد.
در این مراسم همچنین از علیرضا نیک ‌اندیش مدیر تامین برنامه شبکه سه سیما به سبب چیدمان جشنواره فیلم‌های طنز قدردانی شد.

انتهای پیام/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.