تلویزیون های OLED خمیده ی ال جی با گواهینامه ی THX

گردآوری شده توسط گروه فن آوری اطلاعات ممتاز نیوز

ال جی که اولین بار در جریان نمایشگاه CES 2013 از تلویزیون های ۳D OLED با صفحه نمایش انحنا دار رونمایی کرد اکنون این تلویزیون های تازه را برای فروش عرضه می کند.

قیمت مدل ۵۵ اینچ این تلویزیون ها ۱۵ هزار دلار می باشد که کاربران می توانند از فروشگاه بست بای ان را تهیه کنند. اما خبر خوش برای علاقه مندان ال جی گرفتن تاییدیه موسسه آزمایشگاهی THX پس از گذراندن بیش از ۶۰۰ تست مختلف در زمینه کیفیت تصویر، می باشد.

 تلویزیون  LG 55EA9800 که در حال حاضر برای کاربران آمریکایی قابل تهیه است اولین تلویزیون خمیده ی جهان محسوب شده و علاوه بر آن دومین تلویزیون OLED می باشد که توانسته است استاندارد THX را کسب کند.

یکی از مسئولین ارشد این موسسه آزمایشگاهی می گوید: ما از عملکرد و پتانسیل تلویزیون های OLED بسیار هیجان زده ایم و خوشحالیم که این تکنولوژی را با محصول بسیار عالی ال جی به کاربران معرفی کنیم.

این تلویزیون از تکنولوژی WRGB OLED استفاده می کند که تصاویری بسیار با کیفیت و شفاف را به نمایش می گذارد.

Havis Kwon مدیرعامل و رئیس بخش سرگرمی های خانگی ال جی می گوید: نسل تازه تکنولوژی صفحه نمایش ها و همچنین طراحی بسیار باریک و انحنا دار تلویزیون های تازه ال جی عصر تازهی از سرگرمی های تصویری را به خانه های شما خواهد آورد.

اما از سوی دیگر سامسونگ، دیگر کمپانی کره ای که رقیب ال جی نیز محسوب می گردد بزودی تلویزیون ۵۵ اینچی خود مجهز به صفحه نمایش خمیده ی OLED را در آمریکا معرفی خواهد کرد.

این تلویزیون نیز همانند ال جی از مدت های پیش در کشور کره عرضه شده است و قیمتی معادل ۱۳ هزار دلار دارد که پیش بینی می گردد در هنگام عرضه در آمریکا قیمتی مشابه تلویزیون ال جی داشته باشد.

این تلویزیون با نام KN55S9 از طریق فروشگاه های مختلف عرضه خواهد شد.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.