تلویزیون Ultra HD ال‌جی و کسب جایزه مبتکر فناوری جهانی ۲۰۲۲

۲۶خردادماه، آی تی ایران – شرکت ال جی جایزۀ ویژه مبتکر فناوری جهانی ۲۰۲۲ را در مراسم Plus X Award در کلن آلمان دریافت کرد. Plus X Award یکی از بارزترین جوایز نوآوری اروپا در زمینه تکنولوژی، ورزش و سبک زندگی به شمار می‌رود و مهر تأیید برای برندهایی با کیفیت برتر است.

این اولین بار در تاریخ ۱۰ سالۀ Plus X Award است که جوایز به ۱۷ محصول از یک برند تعلق می‌گیرد. محصولات ال‌جی، شامل گوشی Optimus G که پرچمدار گوشی‌های هوشمند است و اولین تلویزیون ULTRA HD، برندگان همیشگی در زمینۀ نوآوری، کیفیت بالا، طراحی، محیط زیست (اکولوژی) و استفاده آسان بوده‌اند.

به گفته مدیر ارشد ال جی در این بخش؛ ال جی از اینکه توانسته است جوایز بسیاری کسب نماید بسیار خشنود است. ما در تلاشیم تا محصولاتی تولید کنیم که از استانداردهای تازهی از نظر بازدهی، طراحی و سازگاری با محیط زیست برخوردار باشند. از سوی دیگر جایزهPlus X Awards گواهی بر موفقیت ال جی است. محصولات تازه شرکت نشان دهنده شعار “همه چیز ممکن است” بوده و در عین حال در بهتر کردنِ زندگی مردم موفق گشته اند و این چیزی است که ال‌جی به آن می‌پردازد.


تلویزیون Ultra HD ال جی با برترین کیفیت تصویر

تلویزیون ۸۴ اینچی UHD ال جی موفق به کسب چندین جایزه در بخش های مختلفی چون نوآوری، کیفیت بالای تصویر، طراحی و استفاده آسان گردید. با برخورداری از صفحه نمایش ۸۴ اینچی، این اولین تلویزیون UHD در جهان است که تجربه تماشای تصویری بی نظیر به همراه قابلیت های بیشمار، همچنین استفاده آسان و راحت را برای شما به ارمغان می آورد.

با وضوح تصویری معادل چهار برابر تلویزیون های FULL HD متداول، تلویزیون UHD ال جی از کیفیت تصویری باور نکردنی برخوردار می باشد.
IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.