تل‌آویو از عملیات ارتش مصر علیه گروههای مسلح استقبال کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، روز گذشته رسانه های مختلف عربی امروز در گزارشهایی از استقرار تانکها و تجهیزات جنگی سنگین در منطقه سینا برای نخستین بار از سال ۱۹۷۳ تا کنون خبر دادند.

شبکه خبری العربیه نیز در گزارشی با اشاره به تناقض در نگاه مقامات تل آویو به تحرکات اخیر نظامی مصر در مرز با رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: کابینه نتانیاهو از اقدامات ارتش مصر علیه گروههای مسلح در منطقه سینا استقبال کرده است.

به هر حال به نظر می رسد با توجه به اینکه در توافقنامه کمپ دیوید به لزوم عدم استقرار نظامیان و تسلیحات سنگین در منطقه سینا تاکید شده، تحرکات اخیر نظامی مصر با چراغ سبز مقامات تل آویو انجام گرفته است تا گروههای مسلحی که برای صهیونیستها هم خطر بالقوه محسوب می شوند، کاملا سرکوب شوند.

از سوی دیگر، اعضای کمیته سیاسی و امنیتی کابینه رژیم صهیونیستی روز گذشته با انتقال بالگردهای جنگی به شبه جزیره سینا موافقت کرد.

یک منبع سیاسی صهیونیستی در این باره اظهار داشت: همکاری و هماهنگی میان اسرائیل در بالاترین سطح و بصورت کاملا نزدیک جریان دارد .
به گزارش النشره به نقل از رادیو رژیم صهیونیستی، تصمیم مصر درباره استقرار بالگردهای جنگی در شبه جزیره سینا، امنیت اسرائیل را به خطر نمی اندازد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.