تماس قلعه نویی با فتح الله زاده: حاجی جان آندو را بگیر بعد بیا اوکراین

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – امیر قلعه نویی به شدت پیگیر وضعیت آندو تیموریان است و اصرار دارد این بازیکن جذب شود.

به گزارش ممتاز ؛ عصر روز قبل علی فتح الله زاده بعد از تماشای خبرها ورزشی و اینکه متوجه شد قلعه نویی به حکم کمیته انضباطی ۳۵۰ میلیون تومان از تراکتورسازی می گیرد با او تماس گرفت و با خنده گفت:« امیرخان مبارک است . پولدار شدی . تو که تو اوکراین نیازی به پول نداری من می روم این پول را می گیرم و با آن یک بازیکن می خرم. » قلعه نویی که انگار تلفن همراهش با دیدن نام فتح الله زاده در اوکراین روی آیفون به همراه جمعیت همراهانش در آن لحظه از نکته سنجی فتح الله زاده خنده شان گرفت و بعد گفت: حاجی جان صاحب اختیاری. اگر توانستی پول را بگیری برای خودت فقط تو را خدا تیم را سریعتر تکمیلش کن.»

قلعه نویی بعد از این از مدیر استقلالی ها دربارهٔ وضعیت سفرش به اوکراین پرسید که فتح الله زاده گفت:« والله فعلا ایستادم یک پولی قرار بوده بگیرم. اول باید بمانم تکلیف این پول مشخص شود. مهم است پول را بگیرم و آندو را تمامش کنم ، بعد حتما می آیم.» مربی آبی ها هم از آن سوی خط تاکید کرد:« آره حاجی جان ، این قرارداد با آندو مهمتر است . اول این قرارداد را تمامش کن بعد بیا اوکراین.»

البته حاجی هم که از نوع خریدن خسرو بین زمین و هوا خوشش آمده گفت:« نگران نباش دارم پروازش را رصد می کنم. روی هوا برایت می گیرمش!»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.