تماشاگران امروز تئاتر فرهیخته تر از گذشتگان می باشند/ باید به کارگردان «ترن» تبریک گفت

۳۰م دیماه ،

عزت الله انتظامی پس از تماشای نمایش «ترن»/

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ عزت الله انتظامی، احمدرضا درویش، مصطفی زمانی و بعضی دیگر از هنرمندان روز جمعه در بیست و چهارمین اجرای ترن به تماشای این اتر نمایشی نشستند.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی نمایش ت«ترن » عزت الله انتظامی، احمدرضا درویش، مصطفی زمانی و… میهمانان بیست و چهارمین اجرای نمایش ترن در روز جمعه، بودند. درپایان اجرا حسین پاکدل با دعوت از نیما دهقان و حمیدرضا آذرنگ، کارگردان و نویسنده نمایش ترن برای رفتن روی سن، اجرای بیست و چهارم این اثر را به عزت لله انتظامی و احمدرضا درویش تقدیم کرد.

«حسین پاکدل» یکی از بازیگران نمایش در پایان اجرا گفت: غیر از هنر که مایه عزت مندی و سربلندی یک جامعه است، بعضی هنرمندان سبب عزت بخشیدن و سرافرازی جامعه خود می باشند. ستاره هایی که حضورشان در عالم هنر سبب عزت مندی و اعتلای آن است.

وی ادامه داد: امشب در میان ما هنرمندان بسیاری حضور دارند. اما بعضی از آن ها مثل دو هنرمند عزیز عزت الله انتظامی و احمدرضا درویش عزت هنر ایران می باشند. نه صرفا به خاطر کارهایی که کرده اند، بلکه به خاطر کارهایی که نکرده اند.

در پایان نمایش همچنین عزت الله انتظامی و احمدرضا درویش با بازیگران و عوامل نمایش ترن دیدار کردند و انتظامی نظر خود را نسبت به نمایش ترن این طور بیان داشت: باید در نظر داشت که در هر نمایشی به میزانی که تماشاگر فاصله کمتری با صحنه داشته باشد از آن بیشتر لذت خواهد برد و ارتباط بهتری با اثر برقرار کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تماشاگر امروز تئاتر بسیار فرهیخته تر از قبل است و درک بالاتری دارد. بنابراین باید انتظارات او را به خوبی برآورده کرد. میزانسن ها در این نمایش فوق العاده است.

وی با اشاره به پر مخاطب بودن نمایش ترن افزود: من سالن اصلی تئاتر شهر را هیچ وقت تا این حد شلوغ ندیده بودم. بنابراین این نمایش قطعا ویژگی هایی دارد که با این میزان از استقبال تماشاگر رو به رو شده است.

انتظامی تصریح کرد: من تئاتر هایی را هم دیده ام که شاید تنها سه یا چهار ردیف تماشاگر داشت ما این که این نمایش توانسته است در آخرین اجراهایی خود تا این حد مخاطب داشته باشد، جای تبریک دارد. نمایش ترن نمایش جالب و جذابی است که به هیچ وجه تماشاگر را خسته نمی کند.

در ادامه درویش نیز دربارهٔ نمایش ترن بیان داشت: من سراسر این نمایش احساس بسیار خوبی داشتم. به نظرم اجرای عالی، زنده و گرمی بود و باید به کارگردان، نویسنده و بازیگران کار به خاطر به روی صحنه بردن این اثر نمایشی خسته نباشید گفت.

گفتنی است نمایش ترن پس از پشت سر گذاشتن آخرین اجرای عمومی خود در روز یکشنبه، دوم و سوم بهمن ماه در بخش مرور سی و یکمین جشنواره تئاتر فجر از ساعت ۱۹ اجرا می گردد.

انتهای پیام/ش.ع
/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۴۰۱۲۸


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.