تمامی مسئولین کشور باید در مسیر وحدت گام بردارند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: مقوله وحدت و انسجام داخلی دو رکن مهمی است که همهی دستگاه‌های کشور باید در مسیر آن گام بردارند و از مطرح نمودن اختلافات در بین مردم پرهیز کنند.

مجتبی شاکری عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه iبه تاکیدات مقام معظم رهبری بر ایجاد وحدت و انسجام داخلی میان مسئولین و سران قوا انتظار می‌رود که این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: خط و مشی که امام خمینی (ره) در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بنا نمودند سبب شده است که کشورمان هیچ‌گاه در مسائل و مشکلاتی که با آن روبه‌رو شده است طعم شکست را تجربه نکند از این رو  اتخاذ این شیوه در شرایط فعلی نیز الزامی است.

شاکری اظهار داشت: مباحثی که در حال حاضر در کشور از سوی برخی از مسئولین مطرح می‌شود بدون در نظر گرفتن یک نگاه کارشناسی است و مواد قانونی در آن iبه هیچ وجه لحاظ نشده است.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی خاطر نشان نمود: مقوله وحدت و انسجام داخلی دو رکن مهمی است که همهی دستگاه‌های کشور باید در مسیر آن گام بردارند و از مطرح نمودن اختلافات در بین مردم پرهیز کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.