تمامی اهداف رزمایش نیروی هوایی با موفقیت حاصل شد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: تمامی اهدافی که برای چهارمین رزمایش فداییان حریم ولایت طراحی شده بود، با موفقیت حاصل شد و دستاوردهای ارزشمندی برای نیروهای مسلح در پی داشت.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی ممتاز نیوز، به نقل از روابط عمومی ارتش‌، امیر سید عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در جمع خبرنگاران حاضر در منطقه عمومی رزمایش فداییان حریم ولایت ۴، گفت: از نگاه سامانه فرماندهی کل ارتش این رزمایش نمره بسیار خوبی دریافت کرده است.

موسوی گفت: تا این لحظه تمامی اهدافی که برای چهارمین رزمایش فداییان حریم ولایت طراحی شده بود، با موفقیت حاصل شد و دستاوردهای ارزشمندی برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پی داشت.

وی افزود: ما در این رزمایش به دنبال اهدافی نظیر انتقال تجربیات پیشکسوتان به خلبانان و کارکنان جوان، تیراندازی دقیق به اهداف متحرک دریایی و هوایی و استفاده از سامانه های ارتقاء یافته به دست متخصصان نیروی هوایی بودیم.

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به تغییرات آب و هوایی در منطقه عمومی رزمایش خاطرنشان کرد: این تغییرات از برنامه‌های پیش بینی نشده رزمایش فداییان حریم ولایت ۴ بود که جوانان از فرصت پیش آمده استفاده بهینه کردند.

وی با تأکید بر معنویت محور بودن نیروی هوایی و شجاعت کارکنان این نیرو تصریح کرد: تجهیزات یک عامل مؤثر و تعیین کننده در عملیات‌های نظامی است و آنچه که در رزمایش فداییان حریم ولایت ۴ مشهود بود این است که کلیه تجهیزات رزمی و سامانه های دفاعی ارتقاء یافته به دست متخصصان جهاد خودکفایی نهاجا و صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به خوبی طراحی و ساخته شده، در این رزمایش به موفقیت مورد آزمایش قرار گرفتند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.