تمامی معابر منطقه ۴ تا قبل از بازگشایی مدارس بهسازی می گردد

فروردین ۱۴۰۳

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۴ از آغاز طرح فوریتی لکه گیری آسفالت و مرمت چاله های سطح معابر خبر داد و گفت: تا قبل از بازگشایی مدارس، تمامی معابر بر سطح منطقه بهسازی و مناسب سازی می گردد.

بهمن محبوبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور تسریع در عبور و مرور خودروها، و کاهش حجم ترافیک در آستانه بازگشایی مدارس، طرح فوریتی مرمت چاله ها و رفع نواقص آسفالت در سطح معابر محلی و بزرگراه های سطح منطقه آغاز شد.
معاون فنی و عمران منطقه ۴ ادامه داد: در اولین روزهای آغازین این طرح فوریتی، باند شمالی خیابان دماوند مسیر شرق به غرب از تقاطع بزرگراه شهید زین الدین تا بزرگراه رسالت به مساحت ۲۱ هزار و هفتصد و پنجاه و هفت متر مربع با پخش ۲۹۴۸ تن لکه گیری، آسفالت و مناسب سزی شد.
محبوبی در ادامه به اجرای عملیات درزگیری ضلع شمال بزرگراه شهید بابایی اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور رفاه حال مسافران، درزگیری آسفالت ضلع شمال غربی تقاطع بزرگراه بابایی و جاده تلو محدوده باند پروازی هوا فضای سپهر در فضایی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع انجام شد.
وی خاطر نشان کرد: از زمان اجرای عملیات اجرایی لکه گیری هندسی در معابر منطقه، بیش از ۳۰۰۰ تن آسفالت در معابر محلی و بزرگراه های سطح منطقه پخش شده است./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.