تمام اصفهانی ها در تهران

۰۱م آذر ،

نیمی از سوپرلیگ بسکتبال فردا ۲ آذر در تهران با هم روبرو می شوند و تنها دو شهر گرگان و بندر امام میزبان دیگر بازی های هفته خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تجمع بازیها در تهران سبب شده که برای اولین بار یکی از دیدارها در ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه آغاز شود در اولین بازی هفته چهارم تیم مهرام میزبان صنایع پتروشیمی است. بچیروویچ مربی اسلوونیایی مهرام پس از آغاز کارش در اصفهان اولین حضور بر روی نیمکت های آزادی را تجربه می کند.


تیم صنایع هفته قبل برای اولین بار از بازیکن جدید خارجی خود استفاده کرد که ‌آمار خوبی هم داشت سنتر لیتوانیایی صنایع پس از یک هفته تمرین و استراحت شرایط بهتری در این بازی خواهد داشت.

*اولین آزمایش بزرگ دانشگاه آزاد


شاگردان شاهین طبع طی هفته قبل با اعتماد به نفس از بردن فولاد ماهان اولین حریف مدعی خود صحبت می کردند تیمی که هفته قبل با ۲ امتیاز مهرام را در اصفهان شکست داده بود.

کریس ویلیامز بازیکن آمریکایی ماهان در چند روز قبل به تمرینات این تیم اضافه شده و به احتمال زیاد در بازی مقابل دانشگاه هم مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ به این ترتیب جنگ نابرابری میان دانشگاه آزاد بدون خارجی و ماهان با ۲ یار خارجی قدرتمند صورت میگیرد.


*همیاری بدون داورپناه نفت با انتاریو


تیم همیاری زنجان این هفته با شوک بزرگ مصدومیت سعید داورپناه فوروارد ملی پوش تیم مواجه شد. شخیصیت های اولیه خبر از غیبت این بازیکن تا پایان فصل داشت اما هنوز خبر دقیقی از شدت مصدومیت داور پناه و رسیدن یا نرسیدن وی در ماههای آینده در دست نیست.


بخش مهمی از ترکیب تیم همیاری را نیز بازیکنان اصفهانی تشکیل می‌دهند و با آ‌مدن این تیم و فولاد ماهان به تهران تقریبا تمام اصفهانی های لیگ در سالن آزادی حضور خواهند داشت.

تیم نفت سپاهان هم از سوی دیگر قول حضور انتایولت یار خارجی خود را برای هفته چهارم لیگ و با گذشت چهار هفته از آغاز مسابقات و تمرینات بیشتر شرایط بهتری نسبت به ابتدای لیگ دارند نفتی ها هفته قبل هم بازی خوبی مقابل استقلال قشم انجام دادند.


*شمال و جنوب مقابل هم


تیم گرگان نماینده نیمه شمالی کشور در هفته چهارم میزبان استقلال قشم است گرگانی ها ۳ بازی اول لیگ را برابر تیم های پتروشیمی، مهرام و دانشگاه آزاد واگذار کرده و به اولین برد با توجه به امتیاز میزبانی امیدوارند.


در آخرین بازی هفته تیم پتروشیمی بندر امام و البدر کنگ در مصافی جنوبی با هم روبرو می شوند./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.