تمام تجاربم را در اختیار ملی پوشان قرار می‌دهم

۲۸خردادماه،

مربی تیم ملی بدمینتون نوجوانان گفت: از تمام تجربه‌ام استفاده می‌کنم تا در مسابقات آسیایی بهترین نتیجه را کسب کنیم.

مرتضی ولی دروی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن اعلام این مطلب گفت:‌ مسابقات آسیایی نوجوانان ۱۷ تیر ماه جاری به میزبانی مالزی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مهران شهبازی، علیرضا مغفوری و عرفان جوینده به همراه چند بازیکن بومی گنبد اردو نشینان حاضر در تیم ملی می باشند که از میان آنها مهران شهبازی و علیرضا مغفوری به این عرصه اعزام می‌شوند.

ولی دروی تصریح کرد: مهران شهبازی از سوی کنفدراسیون بدمینتون برای پروژه توسعه آسیایی این رشته ورزشی انتخاب شده است و مغفوری آخرین سال حضور در این رده سنی را تجربه می‌کند.

مربی تیم ملی بدمینتون نوجوانان خاطر نشان کرد: آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی ۲ ماه پیش بود و در حال حاضر تمرینات را به طور منظم پیگیری می‌کنیم و من به عنوان مربی تیم تمام تجربیاتم را در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهم تا با تحلیل مهم‌ترین رقبا بهترین نتایج را کسب کنیم نا گفته نمانده هیئت گلستان بهترین امکانات را در اختیار ما قرار داده است و جا دارد از تلاش آنها قدردانی کنم.

ولی در پایان خاطر نشان کرد: مرحله دوم اردوی تیم ملی از ۵ تا ۱۶ تیر ماه در سالن فدراسیون بدمینتون در تهران بر پا می‌شود و طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته قرار است تمرینات با جدیت بیشتر دنبال شود./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.