تمام تلاش دولت رفع دغدغه های مردم است

به گزارش خبرنگار ایرنا، ایرج حسن زاده روز سه شنبه در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی استان کردستان در سنندج، افزود: تمام تلاش دولت در راستای تامین رفاه و آسایش مردم و رفع دغدغه های آنان است اما دست هایی مانع از تحقق این هدف می شوند.

وی مشکلات و ترفندهای استکبار جهانی را مهمترین دلایل نابسامانی وضعیت کنونی اقتصاد کشور دانست و گفت: استکبار در راستای ایجاد بدبینی در میان مردم و ایجاد فاصله بین مردم و مسوولان نظام تلاش می کند.

وی جنگ روانی دشمن را در حال حاضر متمرکز بر بازار و اقتصاد کشور دانست و گفت: استکبار به دنبال افزایش فشار بر مردم است و در این زمینه با راه انداختن جنگ روانی توسط رسانه های خود به بزرگنمایی برخی مسایل می پردازد.

حسن زاده در ادامه با اشاره به ضرورت ساماندهی دستفروشان دوره گرد افزود: فروشندگان دوره گرد باید موارد بهداشتی را در تهیه و توزیع مواد خوراکی رعایت کنند و از به خطر انداختن سلامت افراد جامعه خودداری نمایند.

وی همچنین خواستار اطلاع رسانی گسترده در ارتباط با رعایت نکات بهداشتی توسط مردم شد و گفت: اگرچه سطح اطلاعات و آگاهی مردم اکنون نسبت به گذشته بسیار افزایش یافته اما باید در این زمینه بیشتر تلاش شود.ک/۳

۷۳۴۶/۵۳۳

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.