تمام راه های روستایی عجبشیر در سال آینده آسفالت می گردد

۱۰م اسفند ،

ˈرضا سالاری فرˈ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۰درصد راه روستایی آسفالت نشده به روستاهای چهاربرود و حوری مربوط می گردد.

وی با اشاره به احداث هفت کیلومتر راه در مسیر روستاهای چهاربرود و حوری ادامه داد: این طرح با وجود مشکلات مالی از پیشرفت خوبی برخوردار بوده و هم اکنون عملیات خاکبرداری و خاکریزی راه روستایی چهاربرود به طور تقریبی به اتمام رسیده است.

سالاری فر اظهار کرد: تعدادی از پل های این مسیر نیز احداث شده و با تامین اعتبار لازم در سال ۹۲ به بهره برداری می رسد.

وی یادآوری کرد: همچنین عملیات احداث راه روستایی حوری و شن ریزی این مسیر تا حدودی انجام شده و برای تکمیل آن اقدام های لازم انجام می گردد.

رییس اداره راه و شهرسازی عجب شیر گفت: بخشی از فعالیت های این اداره در بخش راه، مربوط به حل مشکلات تردد در کمربندی و تکمیل میدان ولی امر است که با جداسازی باند رفت و برگشت کمربندی از طریق میله های ترافیکی، تا حدودی از تصادف های شاخ به شاخ خودروها در آن کاسته شده است.

سالاری فر، با بیان اینکه این طرح هنوز نیمه تمام است، اضافه کرد: پیمانکار این طرح نیز با وجود مشکلات مالی بسیار، در حال تکمیل رمپ ورودی میدان ولی امر از سمت بناب است که در این زمینه اقدام های اساسی برای احداث پل های مسیر انجام شده و تا پایان سال ۹۱ از این پل ها بهره برداری می گردد.

وی، لکه گیری مسیرهای ارتباطی این شهرستان به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع، خط کشی و نگهداری آن ها را از جمله فعالیت های این اداره اعلام کرد.

سالاری فر تعریض و آسفالت راه روستایی عجبشیر – هرگلان را به سبب واقع شدن ۱۵ روستا در این مسیر، ضروری خواند.

۷۴۸۵/۵۹۰/۶۴۵/۵۸۷

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.