تمام راه های کشور باز است

این خبر امروز سهشنبه ۱۶آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

تمام راه های کشور باز است

عصر خودرو : جانشین رئیس پلیس راه کشور از آمادگی پلیس راه سراسر کشور برای روان سازی ترافیک در جاده‌هایی که امکان بارش برف داشته باشد دارد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از فارس سرهنگ سیاح البرزی  گفت: با توجه به متغیر بودن آب و هوا در نقاط مختلف کشور همهی پاسگاه‌های پلیس راه در سراسر کشور آمادگی لازم را جهت کنترل و روان‌سازی ترافیک در جاده‌های کوهستانی و به خصوص برفگیر کشور دارند.
وی با اشاره به اینکه هر ساله پلیس راهنمایی و رانندگی با فرارسیدن فصل سرما اقدام به اجرای طرح زمستانی در جاده‌های سراسر کشور می‌کند افزود: این طرح با هماهنگی سازمان‌های مختلف مانند هلال‌احمر، راهداری، امدادخودرو و دیگر دستگاه‌ها هر ساله به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.
البرزی تصریح نمود:‌ با توجه به متغیر بودن آب و هوا در نقاط مختلف کشور در حال حاضر با توجه به اینکه هنوز طرح زمستانی پلیس اجرایی نشده است اما پایگاه‌ها و پاسگاه‌های پلیس راه مناطق کوهستانی آمادگی لازم را در جهت کنترل راه‌های برفگیر دارند.
وی همچنین از هموطنان خواست تا پیش از آغاز مسافرت خود نسبت به کنترل راه‌ها و وضعیت آب‌وهوا از طریق مرکز کنترل راه‌های کشور اقدام نمایند و همچنین از سالم بودن تجهیزات زمستانی خودرو خود مطمئن شوند.
وی اظهار داشت: در حال حاضر همهی راه‌های کشور باز بوده و مشکلی در جهت تردد وجود ندارد.

سه شنبه ۱۶ آبان   ۱۰:۵۰

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.