تمام مطالبات چایکاران به زودی پرداخت خواهد شد

۱۲م دیماه ،

131-25.jpg

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی گفت: چای را باید از دست مافیای این محصول نجات دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه گیلان، قربانی شب قبل در کنفرانس خبری سازمان چای کشور که در مجتمع شاهد رشت برگزار شد، گفت: وضعیت چای از مشکلات عمده گیلان است و سامان دهی وضعیت آن از دغدغه های بخش کشاورزی است.

وی افزود: البته کشاورزی گیلان مشکلات بسیاری دارد اما چون امروز جلسه مربوط به محصول چای است فقط به این مقوله می پردازیم.

قربانی خاطرنشان کرد: چای محصولی مهم است که اگر امروز نتوانیم آن را درست در منطقه مدیریت کنیم در آینده ای نه چندان دور این محصول به فراموشی کامل سپرده خواهد شد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در بهبود وضعیت چای، یک دست صدا ندارد و نیاز داریم تا هم افزایی و همدلی را در این حوزه بیشتر کنیم.

وی با اشاره تفاهم نامه ای که در سازمان چای کشور با یک شرکت خصوصی در این جلسه امضا شد، اظهار کرد: این شرکت متعهد می گردد تا برگ سبز چای درجه یک را ۱۲۰۰ تومان و چای درجه دو را ۷۰۰ تومان خریداری کند و این تدبیر خوب است اما هنوز برای چایکار صرفه اقتصادی ندارد.

وی تاکید کرد: تا وقتی که بازرگانی چای ساماندهی درستی نداشته باشد چالش های این محصول برون رفت ندارد و باید با مدیریت به روز و کارآمد صنعت چای کشور را احیا کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید هم افزایی‌ها را به نفع چای‌کار و بازرگانی چای پیش ببریم و با اجرای این امر این محصول را از دست مافیای چای نجات دهیم.

وی با عذرخواهی از چایکاران به خاطر پرداخت دیر هنگام مطالباتشان تصریح کرد: تمام مطالبات چایکاران به زودی پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.