تمایل برخی حاکمان‌عربی به‌منافقین

جام جم آنلاین: برخی رژیم‌های عربی با انگیزه‌های سیاسی برای پذیرش اعضای گروهک تروریستی منافقین در خاک خود ابراز تمایل کرده‌اند.

تمایل برخی رژیم‌های عربی به پذیرش منافقین‌

“حاکم الزاملی”، عضو کمیسیون امنیت و دفاع در مجلس نمایندگان عراق در گفتگو با پایگاه اینترنتی «صوت الحقیقه» (ندای حقیقت) تصریح کرد هیچ‌ یک از کشورهای جهان، ازجمله کشورهای اروپایی، حاضر نیستند گروهک تروریستی منافقین را در خاک خود جای دهند، اما برخی از دولت‌های عربی در این باره ابراز تمایل کرده‌اند.

وی گفت برخی از دولت های عربی حاضرند با اهداف خاصی از این گروه تروریستی حمایت کنند.

وی همچنین افزود: نباید درباره جنایت‌هایی که این گروه تروریستی علیه مردم عراق و ایران مرتکب شده‌اند بی‌تفاوت شد.

گروهگ تروریستی ابزار منافقین

تحلیلگر برجسته آمریکایی تقابل شبکه صهیونیستی حاکم بر جهان با ایران را به جنگ جهانی سوم تشبیه کرد و گفت: گروهک تروریستی منافقین در این تقابل به مثابه ابزارهایی خرد می مانند که در جهت اهداف نامشروع صهیونیست ها استفاده می شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، «مارک دانکوف» در مقاله ای که در سایت خود منتشر کرد به بررسی فعالیت های پشت پرده شبکه صهیونیستی در جهان و تاثیر آن بر جهت گیری ها و اقدامات آمریکا علیه نظام ایران و نقش گروه های تروریستی پرداخت.

صهیونیسم جهانی سرمایه گذاری امروز خود را بر پایه افسانه پردازی علیه گسترش اسلام بنا کرده و می کوشد تا از طریق بمب باران تبلیغاتی آتش جنگی دیگر را شعله ور سازد. که یکی از نمونه های آن مربوط است به استاد دروغ و ریا «جان هجی»، فردی که با حمایت موسسه تحت هدایت او فیلم ضد ایرانی و تبلیغاتی «ایرانیوم» با موضوع تهدیدات هسته ایران علیه غرب ساخته شد.

دانکوف در تایید سخنانش به رد پای گروهک تروریستی منافقین در این فیلم که با اهداف اسلام هراسی و ایران هراسی ساخته شده است، اینگونه اشاره می کند: یکی از سخنگویان این فیلم، «کلیر لوپز» مامور سازمان سیا و عضو کمیته سیاست ایران است که به طور همزمان مسئولیت بخش روابط عمومی گروهک تروریستی منافقین در واشنگتن را نیز بر عهده دارد.

دو برادر در دو قوه مصلحت نیست

حسین فدایی نماینده مردم تهران در مجاس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان از غلامعلی حداد عادل به عنوان گزینه اصولگرایان برای ریاست مجلس نهم نام برد.

فدایی در گفتگو با مشرق با بیان اینکه ریاست دو برادر بر دو قوه را مصلحت نمی دانیم گفت: ما خیلی موافق حضور دو برادر در رأس دو قوه از سه قوه کشور نیستیم و آن را درست نمی دانیم و معتقدیم بازتاب های منفی در کشور دارد.

وی افزود:در یک مقایسه میان مجلس هفتم و هشتم به این جمع بندی می رسیم که رعایت قوانین و مقررات و آیین نامه‌ها در مجلس هفتم بهتر بود، تعامل با دولت بهتر بود، فضای منطقی بیشتر بود، غوغاسالاری نبود و آرامش بیشتری بر کشور حاکم بود.

قطع صدور گاز مصر به اسرائیل

مصر توافق صادرات گاز طبیعی به رژیم اسرائیل که در سال ۲۰۰۵ تصویب شده و رژیم مذکور به شدت برای تولید برق به آن وابسته است را لغو کرده است.

به گزارش پرس تی وی،بر اساس نتایج یک نظرسنجی که شرکت سینوویت سال گذشته میلادی برای پرس تی‌وی انجام داد، اکثریت مطلق مردم مصر مخالف مفاد قرار داد گازی مصر با رژیم اسرائیل هستند.

اقدام مصر برای قطع صدور گاز به رژیم صهیونیستی خشم مقامات این رژیم جعلی را بر انگیخت به طوری که لیبرمن وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی گفت که اقدام مصر به لغو توافقنامه گاز با اسرائیل به طور یکجانبه، نوید بخش نیست.

روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا نیزنوشت: توافقنامه گاز علت اصلی خشم مردم علیه حکومت حسنی مبارک بود و بعد از سقوط آن، این خط لوله گاز ۱۴ بار منفجر شد که بیانگر مخالفت مردم مصر با این توافقنامه است.

در پی اقدام وزارت نفت و گاز مصر در لغو قرارداد صادرات گاز به اراضی اشغالی، جشن و شادی سراسر این کشور را فراگرفت.

  اپوزیسیون، پیروبی عقل

سایت ضد انقلابی خودنویس با درج مطلبی با عنوان«آیا از ۳۰۰ مرغ اپوزیسیون، سی‌مرغ حاصل می‌شود؟» به اختلافات ضد انقلاب با یکدیگراشاره کرد و مدعیان رهبری اپوزیسیون را افرادی پیر وبی عقل نام برد.  

در این مطلب آمده است: اپوزیسیونی که می‌شناسیم، پیر شده است. باید به این اندیشه کرد که  نیاز به افرادی جوان، عاقل، جهان‌دیده و آشنا با ابزار دموکراسی و حقوق بشر داریم. کسانی که اقتصاد نوین را بشناسند، محیط زیست را پاس دارند و نگاه‌شان به آینده بر اساس توسعه پایدار باشد.

نیک آهنگ کوثر در ادامه یادداشت خود می نویسد: این همه گروه و فعال سیاسی شناخته شده داریم، اما نمی‌توانند یکی شوند!  مشکل بزرگ اپوزیسیون، داشتن کسانی است که حتما می‌خواهند رهبر شوند و جایی در قدرت داشته باشند.به گمانم پیران با تجربه اپوزیسیون بهتر است نقش مشاوران را بازی کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.