تمایلی برای حضور در دیوان محاسبات ندارم

ایران > حقوقی‌و قضایی– ممتازنیوز:
سخنگوی سابق شورای نگهبان با اشاره به اینکه برای ریاست دیوان محاسبات در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ثبت نام نکرده ام گفت: تمایلی برای حضور در سنگر دیوان محاسبات ندارم.

به گزارش خبرنگار مهر از مشهد، عباسعلی کدخدایی، صبح پنچشنبه در حاشیه اجلاس سراسری اساتید بسیجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در مشهد، اظهار کرد: تمایلی برای حضور در سنگر دیوان محاسبات ندارم و تاکنون هیچ مدرکی برای ثبت نام ارسال نکرده ام.

وی ادامه داد: بنده از همان ابتدا نیز تمایلی نداشتم در دیوان محاسبات مشغول شوم بنابراین در سمت معاونت برنامه اجرایی انتخابات در شورای نگهبان باقی می مانم تا زمانی که تعیین تکلیف شود.

سخنگوی سابق شورای نگهبان با تاکید بر اینکه تصمیم دارم بیشتر وقت خود را در دانشگاه بگذرانم، افزود: علاوه بر سمت معاونت برنامه اجرایی انتخابات در شورای نگهبان از سوی مقام معظم رهبری عضو هیات عالی حل اختلاف نیز هستم و فکر می کنم این مقدار مسئولیت برای بنده کافی است.

کدخدایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش بسیج در پیشرفت و توسعه کشور، تصریح کرد: بسیج در شجره طیبه انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها حضور فعالی داشته و در تمامی صحنه هایی که به انسان های متخصص نیاز بوده این اقشار با جدیت و دلسوزی به ایفای نقش پرداخته اند.

وی یادآور شد: بسیج دستاوردهای علمی و فناوری چشم گیری را بدست آورده و اگر قرار باشد توسعه ای را در نظر بگیریم این توسعه منوط به تخصص و تعهد بسیجیان مخلص و ارزشی است.

سخنگوی سابق شورای نگهبان با اشاره به حلقه های علمی گفت: این حلقه ها و حرکت هایی که در این راستا شکل گرفته با کمک اساتید متعهد و دانشجویان انجام شده و بی تردید با رشد هر چه بیشتر این حلقه ها توسعه علمی در کشور به طور چشمگیری اتفاق می افتد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.