تمایل بنز برای همکاری با ایران

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

تمایل بنز برای همکاری با ایران

ممتازنیوز: نماینده انحصاری مرسدس بنز در ایران از تمایل این خودروساز برای همکاری با خودروسازان ایرانی از جمله ایران خودرو خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز، نماینده انحصاری مرسدس بنز در ایران از تمایل این خودروساز برای همکاری با خودروسازان ایرانی از جمله ایران خودرو خبر داد.
سید رضا حسینی گفت: بازار خودروی ایران بازار جذابی برای خودروسازان خارجی است از این رو خودروسازان خارجی در راه ورود دوباره به بازار ایران هستند که به زودی خبرهای خوشی در این زمینه اطلاع رسانی می شود.
وی اضافه کرد: با ابراز تمایل شرکت مرسدس بنز برای حضور در بازار ایران، مکاتباتی با این شرکت انجام شده و از نمایندگان آن برای حضور در همایشی در تهران با حضور خودروسازان بزرگ دنیا در آذر امسال، دعوت شده است.
حسینی همچنین از ارایه طرحی به دولت برای ساماندهی واردات خودرو به کشور خبر داد و گفت: هم اکنون واردات خودرو از طریق افراد متعدد صورت می گیرد که مشکلاتی را بوجود آورده است از این رو پیشنهاد کرده ایم واردات خودرو از سوی نمایندگی های رسمی خودروسازان بزرگ در ایران، انجام شود.
به گزارش واحد مرکزی خبر، وی افزود: در صورت اجرایی شدن این طرح بازار خودروهای وارداتی در کشور ساماندهی می شود، درآمد دولت از محل واردات خودرو افزایش و خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی بیشتر و از ورود خودروهای بی کیفیت و بدون گرانتی جلوگیری خواهد شد.
حسینی گفت: هم اکنون حدود ۹ هزار دستگاه انواع خودروی بنز در کشور وجود دارد که پنج هزار دستگاه از این تعداد در تهران تردد دارند که امیدواریم با فعال سازی دوباره نمایندگی‌های بنز، وضع فروش و خدمات پس از فروش این نشان در ایران بهبود یابد.
وی افزود: طرحی در دست بررسی و اجرا داریم که در صورت نهایی شدن آن، خودروهای بنز موجود در کشور می‌توانند با پرداخت مبلغی دفترچه ضمانت ستاره ایران را دریافت کنند.
نماینده انحصاری مرسدس بنز در ایران همچنین از برنامه ای برای واردات انواع مرسدس بنز سواری به ایران در سال ۲۰۲۲ میلادی خبر داد و گفت: هم اکنون مکاتباتی با شرکت بنز را آغاز کرده ایم و آنها نیز مشتاق به فعالیت هرچه بیشتر در ایران هستند که به زودی اخبار خوبی در این باره خواهیم شنید.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.