تمجید اتحادیه جهانی کشتی از پیروزی محمدیان مقابل کایل اسنایدر

اتحادیه جهانی کشتی از پیروزی ارزشمند آزادکار ایران مقابل حریف عنوان‌دار آمریکایی تمجید کرد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، محمدحسین محمدیان چهره با آتیه کشتی ایران پس از ۴ سال دوری از میادین به دلیل محرومیت دوپینگ، نمایشی خیره کننده در تورنمنت متئو پولیکونه ایتالیا داشت و موفق شد در یک چهارم نهایی مقابل کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا با ضربه فنی به پیروزی برسد تا برای مدعیان این وزن در آستانه المپیک خط و نشان بکشد.

محمدیان در ۴ سالی که از میادین دور بود دست از تمرین نکشید و با انگیزه و امید زیاد در این ۴ سال به‌طور منظم تمرین کرد.

محمدیان تا دیدار نیمه نهایی تورنمنت رنکینگ ایتالیا در ۴ مبارزه خود ۴۰ امتیاز از حریفان گرفت اما یک امتیاز هم به آن‌ها نداد تا با قدرت راهی فینال شود.

وی در این مسابقات ابتدا ۱۱ بر صفر یرگالی نفر سوم آسیا از قزاقستان را برد، سپس ۱۰ بر صفر بونیکال از آمریکا را مقتدرانه پشت سر گذاشت و در یک چهارم نهایی نیز دست به کار بزرگی زد و در حالی که ۸ بر صفر از کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا پیش بود با ضربه فنی به برتری رسید. وی در نیمه نهایی نیز ۱۱ بر صفر آبراهام کونیدو نفر سوم جهان از ایتالیا را برد تا بدون دادن حتی یک امتیاز در ۴ مبارزه فینالیست شود.

اتحادیه جهانی کشتی با نمایش ضربه فنی اسنایدر مقابل محمدیان، از بازگشت مقتدرانه آزادکار ایران با پیروزی بزرگ بر اسنایدر تمحید کرد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.