تمدید قرارداد با ویکتور والدس آسان نخواهد بود

۱۷م دیماه ،

تمدید قرارداد با ویکتور والدس آسان نخواهد بود

اخبار لالیگا اسپانیا : فوتبال آنلاین : بارسلونا در راه تمدید قرارداد با ویکتور والدس با مشکلات زیادی رو به رو خواهد بود.

به گزارش فوتبال آنلاین ویکتور والدس یک بازیکن خاص در باشگاه بارسلونا است که روزهای خوبی را سپری نمی کند.یکی از دلایل آن می تواند نادیده گرفتن نقش او در موفقیت های باشگاه باشد.

 باشگاه بارسلونا مذاکرات برای تمدید قرارداد با او را آغاز نموده است اما تا کنون بسیار دور از انتظار پیش رفته.والدس از عدم توجه به نقش او در تیم بارسلونا ناراضی است و احساس می کند بسیار با او بدرفتاری می شود.او خود را در کنار ستاره های بارسلونا می بیند و انتظار دست مزد و تمجید برابر دارد.

  در پروسه قبلی تمدید قرارداد والدس نیز همین اتفاق رخ داد و در آن دوره حساس برای بارسا،ویکتور به آسانی تمدید قرارداد نکرد.او درخواست دستمزد ۴ برابر کرد.باشگاه میلان هم بسیار مصر بود که شاگرد لاماسیا را به سن سیرو ببرد که لاپورتا شخصا وارد سیر مذاکرات شد و دستمزد او را افزایش داد.دستمزدی که او را به دومین فرد پردرآمد در بارسلونا تبدیل کرد.

  طبیعتا والدس برای تمدید قرارداد جدید خود درخواست افزایش حقوق هفتگی خواهد کرد.والدس در حال حاضر سالی دو میلیون یورو دریافت می کند.رقمی که شش میلیون یورو از همتای او در رئال مادرید کمتر است.مسئله ای که سنگربان بارسا را می رنجاند.

 


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.