تمدید مهلت ارسال مقاله به کنگره بین المللی جراحی های درون بین و کم تهاجمی

مشهد/واحد مرکزی خبر /اجتماعی
مهلت ارسال مقالات به سومین کنگره بین المللی جراحی های درون بین و کم تهاجمی تا ۳۰ مهر تمدید شد.
دبیر اجرایی سومین کنگره بین المللی جراحی های درون بین و کم تهاجمی گفت : این کنگره ۱۷ تا ۱۹ آبان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود و پزشکان ، متخصصان و جراحان می توانند تا ۳۰ مهر مقالات خود را به پایگاه اطلاع رسانی کنگره به نشانی http://congress.mums.ac.ir/uk5als و یا به نشانی دبیرخانه واقع در مشهد- بلوار ملک آباد ، خیابان حامد ۱۱ ساختمان نظام پزشکی ، طبقه چهارم ارسال کنند .
دکتر حسین شباهنگ افزود : این کنگره در گروههای جراحی قلب ، جراحی عمومی ، جراحی زنان ، جراحی مغز و اعصاب، جراحی گوش و حلق و بینی حنجر ، جراحی اطفال ، جراحی ترمیمی و پلاستیک ، جراحی قفسه صدری ، جراحی اورولوژی و جراحی عروق ، رادیولوژی مداخله ای ، یبهوشی و گروه ارتوپدی برگزار می شود.

استادیار گروه جراحی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ایجاد بستر مناسب برای برگزاری برنامه جامع علمی با هدف ارتقاء دانش و تبادل نظر پزشکان را از اهداف برگزاری این کنگره اعلام کرد .

دکتر حسین شباهنگ گفت : در این کنگره ۴ انجمن و دانشگاه اروپایی از جمله انجمن جراحی آندوسکوپیک منطقه مدیترانه و خاورمیانه ، فدراسیون بین المللی جراحی لاپارسکوپی فرانسوی زبانان اروپا، دانشگاه کارلوس مگنوس اروپا و انجمن ارتباط ایران و اتریش همکاری و مشارکت دارند .

دکتر شباهنگ با بیان این که تا کنون ۱۰۰ مقاله داخلی و ۱۰۰ مقاله خارجی به دبیرخانه این همایش ارسال شده است افزود : در این کنگره بیش از ۶۰۰ نفر از متخصصان ، اندیشمندان و جراحان داخلی و خارجی از آلمان ، سوئیس ، فرانسه ، اسپانیا ، تونس ، ایتالیا، پرتغال ، ترکیه ، ایرانیان مقیم خارج ( انگلیس ، سوئیس و آمریکا ) افغانستان و عراق حضور می یابند.
پیش از این آخرین مهلت ارسال مقاله به سومین کنگره بین المللی جراحی های درون بین و کم تهاجمی ۳۱ شهریور اعلام شده بود
۰۰۰۲


IRIBNews RSS ScientificNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.